Nog steeds hebben we geen naam. Ik houd het namentopic al weken in de gaten of er iets tussen staat wat ons aanspreekt maar nog niet echt iets tussen gezien. We zoeken naar een meisjes en jongens naam. Wie kan ons helpen.. De naam mag niet met de O of de P beginnen. Namen die we nu op de lijst hebben zijn. Merlijn Lola Saffier Juna Isabel Rosalie Reaven Evan Charlie Aron Jonas Runar > vindt vriend helemaal niks Maar dit is het allemaal niet echt..
Marly Luna Iza Roos Rosa Mae Lois Nina Nola Jackie Pippa Eden Jake Amon Jonah Morris Max Dex Ossip Wolf
Mila Norah Nivah Reva Fenna Daphne Quincy Romée Milou Philou Mirthe Lenthe Sofie Luka Milas Cedric Novan Quin Robin Vince James Mason Laurens Julan Miron Fender
Logan Fedor Caleb Cody Otto Dinant Ferdi Waylon Elliot Fiore Eleanor/Eleonora Dolores Celeste Valente Alexis Isabeau Bella Salomé Lauren
James vinden we erg leuk. Maar volgens mijn vriend kan dat niet. Omdat onze zoon van twee altijd met een james speelt op de opvang . Ik vind dat niet echt een goede rede om dan niet voor die naam te gaan.
Jake Felan Mias Feder Viggo Yannick Mylo Nial Senna Kieffer Maddox Miles Riley Felicia Alanis Avery Bridget Isaure Sybel Mavis Liva
Jody vind ik leuk. Helaas heet mijn nichtje zo. Jack en roan ook leuke namen. Zo heten alleen al kinderen van vrienden. Maar wel de goede richting
Iva Lily Feija Daya Lexy Loa Kyra Joia Dae Indy Solenn Laurie Tygo Boas Jorg Jaro Javi Kai Jay Brent Tren Sten Stan Scott
Lily stond eerst wel op de lijst maar toch weer geschrapt. En loa stond daar ook op. Lola vinden we ook leuk en blijft steeds terug komen.. maar blijf erover twijfelen. Scott is ook leuk schrijf ik erbij.
Mace Gunar Lunar Jamie Dexter Stef Jordy Ivan Robin/Ruben Mave Ashlyn Lois Lian(ne) Ezy Mara Lenna Nikki Nemi
Zit nog niet echt iets tussen wat ons aanspreekt. We vinden Owen een leuke naam. Alleen vind ik het teveel lijken op de naam van onze zoon. Mijn vriend vindt het prima kunnen en ziet geen probleem. Onze zoon heet O. tis en heeft geen tweede naam. Dus met post enzo lijkt het mij ook niet handig. Wat vinden jullie?
Zou ik ook nier zomaar doen idd, hebben wij ook echt op gelet. Heb zelf nogal een nare ervaring met dezelfde initialen als een familielid.
Ja leek mij ook lastig. Maar met uitzicht op dat alles digitaal gaat, ook belangrijke post. Weet ik niet of de namen wel bijelkaar passen?