Ik ben benieuwd naar jullie mening. Wij wisselen vaak van mening en weten het echt nog niet.. Gelukkig hebben we nog even de tijd. De naam van onze zoon heeft 4 letters en kan niet afgekort worden, Victoria vonden wij prachtig maar we zijn bang dat ze dan Vic wordt genoemd. Vandaar dat we verder zijn gaan kijken. En nu weten we t niet meer!
Chloé! Kan ook niet afgekort worden Eden vind ik unisex en niet zo leuk als de andere naam niet ook unisex is. Victoria is mooi maar wel lang en idd af te korten... En Isé vind ik niets. Teveel modenaam en doet me denken aan José
100% dit. Isé helemaal mijn smaak, had zo op mn eigen lijstje kunnen staan Victoria vind ik te statig en bekakt. Ik denk trouwens niet dat een meisje snel Vic als afkorting genoemd zal worden. Eerder Vicky verwacht ik. Chloé vind ik juist heel ordinair. Zal ook niet meehelpen dat personen uit Jersey Shore/Teen Mom en dat soort programma's zo heten.
Isé, heel leuk. Vind de spelling Isée wel mooier, maar het ligt aan de naam van je zoon of het erbij past. Victoria vind ik - sorry - vreselijk. Ik denk altijd aan zo'n chihuahua, ''Fikkie, af!''. Eden leuk, Chloë niet zo.
Oh en ik heb geen associaties met ordinaire MTV programma's bij Chloé @hummeltje5 Wel moet ik zeggen dat ik Victoria prachtig vind maar eerder voor een 2e naam. Isé heel erg mooi. Zou het zelf schrijven als Isée.
Ise vind ik mooi. Maar zou het zelf als Isee of Izee schrijven. (de streepjes willen niet op mijn telefoon, maar beide dus met een streepje op de eerste e) Ik ken een meisje dat Josée heet. Vind dat wel mooi en chic staan. De andere namen vind ik niet zo, en heb ik erg sterke associaties mee, (bobbie Eden, queen Victoria, Vicky)
Ik hou erg van klassieke namen, dus ik vind Victoria prachtig. De rest is ook best mooi, maar voor mij wat te trendy.