Mogen het ook gewoon Hollandse namen zijn? Marian Marjan Marianne Marieke Mathilde Maria Mariska Mathilda Moniek(e) Maartje Mireille Mariëlle Marijn Marion Marjon
Meau Moineau Margaux/ Margo(t) Marjo Marja Marriejan Marrigje Marina Margriet Maritha Marlitha Marlene Morticia Marcella Milika Meredith Mildred
Myrrin Merith Medea Marente/Marenthe Merinte/Merinthe Maya Marjorie Malon Maribel Moira Medina Marlijn Muriël Mindy Melief
Haha mijn namen staan er tussen op jou niet namenlijst...toen wij ze kozen waren er heel weinig m'ilou's. M.aud maakte toen niet meer uit...ook al had heel het land zo geheten...wij vonden de naam prachtig...de betekenis ( de strijdbare) klopt ook gewoon bij haar karakter en namen: de naam die je nu kiest kan volgend jaar ineens super populair zijn Ik zou gaan voor een naam die jullie leuk vinden...je kind heeft hem de rest van zijn leven nodig
Ik heb een aantal namen op mijn lijstje gezet. Helaas krijg ik nergens het gevoel bij van "dit is het". Misschien moet ik afstappen van een naam met een M. Maar wilde eerst alle opties voor een M bekeken hebben.