hey, k heb een mooi naam gevonden mocht het eventueel een meisje worden: Yulia = Russiche meisjesnaam en dus met de zachte j uitgesproken. Je hebt ook nog verschillende schrijfwijze's Yulia Yulija Yuliya Iemand mening, voorkeur voor schrijfwijze? vuur maar af! Liefs Winter
ben je niet bang dat mensen het door die griekse y de naam uit gaan spreken met dju dus djulia dat was namelijk van mij mijn eerste indruk van de naam mijn dochter heet sammy maar omdat het met een griekse y is denkt men dat je het uit moet spreken al semmy op zijn engels dus wat misshcien ook ju eerste indruk zou zijn als je de naam leest maar hij is dus op zijn hollands als ik had geweten dat mensen zich zo vergissen in een naam dan had ik haar naam sammie geschreven zodat het wel duidelijk ishoef je ook niet steeds uitleg te geven hihihi niet lullig bedoeld hoor
yuliya ik houd van namen met Y. wil zelf ook later het liefst een naam met die later alleen onze achternaam begint ook al met Y
hey woopie, idd de mensen maken soms iets raars van het geen jij zo mooi voor ogen hebt. Ik weet in het russisch is het zoiezo met een zachte j uitgesproken. En ik denk dat de mensen ook niet vlug zj zullen zeggen zoals in Julia van Romeo omdat je als je Yasmine schijft het ook een zachte j is. En mss het feit dat je het al anders schrijft zullen ze mss gaan nadenken. In elk geval we zien wel hé. Liefs Winter
ja je hebt ook gelijk je moet ook doen wat jij het mooist vind ik vind trouwens yulia mooi had ik nog niet gezegd
Yulia en Yuliya vind ik beide mooi. Ik begrijp wat je bedoelt, maar zelfs al schrijf je de naam zoals je het uitspreekt, er blijven mensen die het verkeerd uitspreken en schrijven. Dus gewoon doen wat je zelf leuk en mooi vindt.
Heb ik ook met Fienne. Iedereen zegt Fiejenne. Als ik het had geweten had ik het als Fiene geschreven... Dus ja de schrijfwijze is ook enorm van belang!