hippy hippelientje poembalientje lievelientje celientje coralientje haha mijn dochter rijd bij een shetlandstal en daar eindigd alles op lientje
Vroeger veel paardjes verzorgd ,even een lijstje met namen.Misschien zit er iets bij. Meglin Jessie Damiro Rodek Passie Vrizzell Wardi Noeska Blackie Jimmy Black magic Tosca Flora Fauna Mickey Tessa Patty Donja Lizzy
Gaby of Rainbow on Roses (die laatste is best moeilijk maar die vond ik echt leuk! Dan heb ik nog keuze uit deze aangezien ik bij mensen thuis rijdt die rond de 60paarden hebben Noa Jennifer Joplin Joyana Hester Denise Tamil Tieneke Gerdie Manone Lisa Brownie (niet echt toepasselijk voor een zwart paardje) Annabel Fleur Crystal Blossom Onze shetjes heten: Sarah en Binnie
Of: Slobber (naar het beroemde paardenpapje ) Ukkie Missy/Misty Lady Penny Doerak Poppie Elfje Teddy Loekie Flower Laat je ons wel weten wat het geworden is??
Hektor, dan verwacht je een immens eng dier te zien, en dan komt er zon klein schattig paardje aanrennen Of freqqel
heb net ff met pa en ma gebeld heb ALLE namen opgenoemd (word vast een dikke rekening ) en onze voorkeur TOT NU TOE : LILLA met dank aan skatje !!
Nauru Monaco (1 vd kleinste staatje ter wereld) Pinto (kleineste paardje ter wereld) Siyah (zwart in het turks)