Wie heeft de reclame gezien van stift waar je de tanden mee kan witten?(pearl drops volgens mij?) Het lijkt met best wel wat, ik ben benieuwd wie dit heeft al heeft getest?
het lijkt mij ook wel wat ik heb er ook naar zitten kijken er was ook een x precies zo iets via de tv zegmaar maar volges mij is het dat je het erop doet, maar dat je het er gewoon af kan poetsen, volges mij is het niet iets dat blijven effect heeft volges mij maar ik heb het nog nooit geprobeerd/gebruikt hoor, maar dat d8 ik teminste
ok! Ik ga morgen eens even zoeken dan Lijkt me heel erg gaaf. Heb dan wel geen gele tanden, maar wel iets aanslag
Ik heb die spotje ook gezien vd week op tv. Het is indd een soort van kwastje wat je over je tanden heen moet doen. Zal mij ook reuze benieuwen wie hier zoal ervaring mee heeft, en hoe het bevallen is. Als ik positieve verhalen lees, dan haal ik mij direct ook zo'n 1tje op .
Ik weet niet of het is dat je tanden gebleekt worden maar van tanden bleken kunnen je tanden erg gevoelig worden. Ik werk zelf als orthodontis assistent en wij zijn nooit zo'n fan van bleken. mijn baas heeft het ook aan de tandarts gevraagd wat hij vind omdat veel patienten daar toch naar vragen. De tandarts doet dit liever niet ivm de super gevoeligheid van de tanden. Maar betreft aanslag is weg te poetsen(niet met een "gewone" tandpasta). Je zou kunnen proberen een rokerstandpasta te proberen ofzo. Niet te vaak mee poetsen want is ook niet goed voor je tanden dan.
Ik heb zoiets gebruikt maar ik zag echt geen verandering hoor dus dames lekker geld in de zak houden en sparen om het bij de tandarts te laten doen want dat werkt en blijft ook! Succes
ik ben t met je eens, ze verzinnen altijd wel wat om geld mee te verzinnen en mensen lekker te maken met dingen die uiteindelijk 9 vd 10x niet werken zoals oh zo mooi op tv! FF off-topic: vind je tekst heeeeeleeeemaaaal geweeeeeeldig!!!! Lach echt in een deuk toen ik t las
Niet kopen: de dosering is veel te laag om enig verschil te zien. Het enige wat helpt is het laten doen bij de tandarts. De hoogte van die dosering zul je nooit in de winkel kunnen kopen omdat je het heel precies moet aanbrengen anders krijg je er kleine brandwondjes van in je mond als je je tand mist... Heb het bij m'n vriendin laten doen die mondhygiëniste is, je hebt wel onderhoudsbeurten nodig om het zo mooi wit te houden.