Hoi, Qua meisjes namen weet ik het echt even niet. Is misschien ook niet nodig (weten het geslacht nog niet). Maar wil toch al wel graag een idee krijgen van een leuke meisjes naam. Misschien kunnen jullie helpen. Ik hou van korte namen (een of twee lettergrepen) en vind namen die eindigen op "enne" vaak erg mooi. Of alleen eindigend op een "e", dat spreekt me ook aan. Daarbij houden we ook van meer Nederlandse namen. Hoeft geen top 10 naam te zijn, maar ook niet te bijzonder. Ik hoop dat jullie leuke ideeën hebben ter inspiratie! Alvast bedankt voor het meedenken! Liefs Zonnetje
Fenne Senne Anne, Hanne Suze Bente, Benthe Fiene, Fieke Nore Veerle Nienke Merle Jule Jinte, Jente Meike, Maaike Jade Sterre Ninthe Diede Niene Flore Imke Lente Mirre Lune
-enne: Viviënne Viënne Fenne Lenne Briënne Adriënne Cheyenne/Chayenne Ariënne Bastiënne Fabiënne Vayenne/Fayenne Dayenne Jenne Juliënne Luciënne Liënne/Lyenne Siënne Marenne Sayenne Senne Svenne Venne Klinkt als: Madeleine/Madelène Mylène Solène Ghislaine Roxanne Helène Charlène Chimène Selène
Namen die eindigen op -nne weet ik er eigenlijk maar een paar: Fenne/Venne Viënne Senne Anne Sanne Janne Nanne Namen die eindigen op -e wordt al iets makkelijker 😉 Jette Diede/Dide Flore Lore Nore Fiene Niene/Nine Lieve Veerle Merle Linde Lotte Lenthe Bente/Benthe Emme Suze Mare Lise/Lize Ise/Ize Laure Annabelle Annebelle Belle Dionne
-Fiënne/Fiènne -Mirthe -Lonne/Jonne -Famke -Anne -Ide -Elle -Vere -Jeske -Fieke -Hilde -Liene -Marte/Marthe -Silje -Vive -Jule -Jitte -Maartje -Mirle -Silke -Wende -Ilène/Ilenne -Marenne -Ianne -Saviënne -Marlenne -Riënne -Lorenne/Loraine -Filènne
Ik hou ook van de -enne klank. Ongetwijfeld dubbel: -enne klank Fenne Vajenne Joanne Cheyenne Solene Alleen -e Marije Ninthe Linde Veerle Mette Bente
Onze zoon heet Jenne, dat is een unisexnaam in Nederland dacht ik). Onze dochter heet Eebe. Misschien is dat een idee. Verder stonden op ons lijstje: Ninthe Benthe Mare Tille Diede Diethe Andere mogelijkheden: Jone June Marenne Reine Nanne Lauranne Mauranne Lorine Zonne Inne Lune Ianthe Anse Rosanne Suzanne Mone Rhune Elene Isanne Sinne Siene Jeanne Stinne/Stiene Minne Mirre Hanne Tinne Aude Aune Julienne Marenthe Succes, Emilie
Hoe kun je van korte namen houden en van namen die eindigen op 'enne'?? 'Enne' bestaat namelijk al uit twee lettergrepen.
Haha goed punt, wat voor de een kort is is voor de ander misschien lang. Heb zelf een naam met 4 lettergrepen dus ik versta onder kort een of twee lettergrepen
Dank voor alle reacties! Zitten nog wel een paar tussen die nog niet op ons lijstje stonden. Mooi aangevuld dus. Blijf het lastig vinden, nog geen WoW naam gevonden, maar wie weet niet nodig bij een meisje