meisjes onderbroeken maat 74

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cornelia77, 3 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wellicht bij de hema ? Ik heb daar van de week een jurkje gekocht, met een onderbroekje erbij weliswaar. Maar dat was wel maat 62. Ik heb niet gekeken of ze ze ook los hebben..
    Hopelijk kun je wat vinden!

2. tulip

tulip Niet meer actief

ik heb gewoon een romper onder een jurkje eigenlijk en als het te warm is alleen een jurkje. Misschien zeg ik ook iets raars hoor.:(

3. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Bij Prenatal heb ik laatst ook een leuk luierbroekje gekocht met roezels op de kont, alleen jammer dat ze ze alleen in het roze hadden, had er graag nog meer in andere kleuren gehad! Ze zijn ook leuk te dragen als broekje als het heel warm is. Dan doe ik geen romper aan, maar zo'n broekje. Ze waren maar 3 euro en vallen als een gewone kledingmaat (Julie heeft 68-74).

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Heb hier ook wat losse luierbroekjes bij de prenatal vandaan. Maat 80, dus iig te krijgen vanaf 74 dan :)
    In het wit, lekker neutraal...
    Zonder broekje en enkel luier is natuurlijk ook een optie, maar Thirza heeft van de buien dat ze steeds haar luier lospeutert, dus dan zijn die broekjes ideaal! :D

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    weet niet of iemand het al geplaatst heeft maar de zeeman heeft van die onderbroekjes voor baby's. Alleen voor meisjes helaas want ik had ook al gekeken maar ideaal!

6. cornelia77

cornelia77 Actief lid

30 nov 2008
    138
    0
    0
    nou bedankt iedereen voor het meedenken..
    was vorige week nog bij hema geweest daar setje van 3 onderbroeken gekocht maatje 86 (kleinste)..deze zitten opzich wel goed maar de luier komt er nog wel uit..
    Ga morgen effe kijken bij de zeeman..of ze bij ons luierbroekjes hebben!

7. Uniqua

Uniqua Actief lid

1 jul 2010
    167
    0
    16
    Vrouw
    Brabant
    Misschien is het al gezegt, maar bij de Zeeman vanaf maatje 50 hebben de luierbroekjes.
    Die hebben van die schattige franjers op het kontje.
    Ze vallen wel erg groot uit dus dat is even zoeken naar de goede maat.
    Ik heb er in totaal 4, allemaal verschillende kleurtjes.

Deel Deze Pagina