Bekijk bijlage 410381 Bekijk bijlage 410383 Dit is de kamer van mijn dochter. In de hoek tegenover de kledingkast staat nog een stoel en de andere muur is een stamboom met allemaal gekleurde fotolijstjes met foto's er in daarom daar geen foto van genomen.
Leuk! Jilina mooi behang, zie je niet vaak zo'n donker behang op een peuterkamertje maar ik vind het wel wat hebben! Onze dochter krijgt strakjes ook een schuin dak. Nijntje wat een leuk bedje van Ikea!
Ik vond het eerst ook wel heel erg gewaagd het is wel zwart dus heel donker, maar had zoiets van ach staat het niet dan behangen we het gewoon weer opnieuw. Maar het staat wel heel erg leuk idd. Het zijn ook maar twee muren hoor de andere muren zijn crèmekleurig. Maar alles staat er wel bij qua kleur.
Dit is lem zijn kamer, kasten zijn van de stuva serie en het de deuren en lades zijn er ook in het roze, wit,bruin, zwart en blauw. Geen meisjes kamer maar misschien een idee
Bij onze dochter is de commode niet meer teruggekomen, daarvoor in de plaats een dressoirkast (die ik ook nog als commode gebruikt heb), met veel ruimte voor speelgoed, kleding en beddengoed. Verder heeft ze een klein tafeltje (lack). En zo'n kast met 4 vakken van de Ikea. De bovenste plankjes staan haar boekjes en puzzels en in de onderste twee bakken met duplo en little people. Ze heeft een klok aan de muur gekregen want die moest en zou ze hebben. Verder aangekleed met leuke prulletjes. Ik merk trouwens ook dat ze erg veel op de grond speelt! Tafel word nog weinig gebruikt.
Die stuvakasten lijken me erg handig! Leuk ook dat je er zo'n bankje van gemaakt hebt met de kussentjes erop Onje. @ Angel, zo'n vakkenkast van de Ikea vind ik ook altijd leuk ja en volgens mij ook handig met bakken erin.