Magnetische tekenbord Moulin Roty ervaringen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door piccolina, 4 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    mijn dochter is wat vlot en tekenend is haar favo naast kinetic zand.
    ze neemt niets in mond, tekent met dikke potloden erg goed en precies op papier. met verf met kwast ook erg goed. We hebben ook aqaudoodle dat is ook leuk maar ze vind het wat saai- kan geen kleurtjes kiezen zelf.

opzicht vind ik tekenbord ook overbodig hier thuis want we hebben ook whitebord muur en daar tekent ze ook. dus genoeg mogelijkheden en aangezien ik niets heb met die hysterische kleuren, nijntjes, wezels en gekheid... we hebben ook tablet met app voor tekenen.

maar we gaan op vliegreis komende 2 maanden 2x en vrij land 4 uur vliegen. Dochter zit dus geen minuut stil wil veel lopen en klimmen en ik dacht koop ik zo'n tekenbord. Wil niet dure maar ook niet die kapot gaat en wil beste wel wat betalen voor goede. Mijn voorwaarde is dat het moet simpel zijn, geen knopjes en gekke kleuren en niet te zwaar en te groot ...zocht op internet en kwam deze tegen:
    Moulin Roty, spot goedkoop en past in mijn gedachten maar is het wel goede wat denken jullie?
    geweldig magisch tekenbord Moulin Roty | kinderen-shop Kleine Zebra

2. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Pff voor die 3,25 zou ik niet te moeilijk doen en hem gewoon kopen.

3. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Zo te zien is het een dunne kartonnen versie. Ik zou het doen voor dat geld.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Dankje heb 2 besteld en is gratis verzonden naar kiala punt dus blij! ;))

Deel Deze Pagina