Ik heb hier de Little People boerderij plus 2 uitbreidingssets en het Little Poeple woonhuis te koop. De little people boerderij is inclusief diverse diertjes en 1 poppetje en Little woonhuis is inclusief drie poppetjes en stoeltjes. Beide sets maken diverse geluidjes en zijn nog in perfecte staat. Hieronder volgen wat foto's. Vraagprijs voor het woonhuis is 25 euro en de vraagprijs voor de boerderij incl. uitbreiding is 40 euro.
Uitbreiding nr. 2 Hier hoort ook nog een konijntje bij, maar deze kon ik zo snel niet vinden. Weet wel zeker dat ik hem ergens heb, maar moet even zoeken
En nog een keer de binnenkant van het huis Hier hoort nog een paars tafeltje bij, maar deze kon ik ook zo snel niet vinden. Heb hem wel, maar moet even kijken waar mijn meisje hem verstopt heeft .
Hai, hai, Heb hem net gereserveerd voor iemand via Marktplaats voor 25 euro. Zij had dit weekend al een bod van 25 euro gedaan. Mocht dit niet doorgaan dan laat ik je het weten. Heb het huis van Little People nog wel te koop. Vind je dat niet leuk?