Ik zoek een leuk "adresje" waar ik kleding kan overnemen. Het liefst leuke merkkleding, maar ook leuke, vrolijke andere kleding is welkom. De kleding moet in goede staat zijn. Zonder vlekken of beschadigingen. Natuurlijk betaal ik hier gewoon voor! Ook verzendkosten wil ik gewoon betalen. Maak jij me blij? Setjes zijn het leukst Ben zelf niet creatief, haha. Liefs!
ik heb maat 86 daar zal je denk ik niet veel aan hebben zowel zomer als winter hihi moet alles alleen nog op foto zetten als je toch intresse hebt geef n gil allemaal merk kleding
waar woon je..heb nog wel enkele dozen vol....teveel om nu op de foto te zetten tot maat 116, soms 122...zomer winter, jassen alles! wel geen dure merken.....
In deze groep vind je ook vanalles Aanmelden | Facebook Plus, je kunt er je eigen kleertjes verkopen! Ik ben helemaal voor, haha... gaat veel fijner en sneller dan op MP (lijntje is korter).
Marktplaats.nl > Partij nieuwe kinderkleding! - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's Hier staat ook veel tussen. En alles is nog nieuw ook! PB als je specifieke foto's wilt van de kleding die ik heb in je maatjes. 10 euro per setje
bij te koop aangeboden bied ik rokjes aan, draagmaat 86 ongeveer. misschien zit er iets voor je tussen. mocht je het niet kunnen vinden, kan ik wel foto's plaatsen maar zit nu op andere comp
hier ook nog een heel pakket aan jurkjes, rokjes en broekjes, giletje en winterjas maatje 80 sommige dingen 86. Als je foto's wilt zien dan pb je maar! (vooral hema, bakkeboe, h&m, prenatal)