Misschien komt het omdat ik de naam Liva ken van de opvang waardoor het voor mij niet gek klinkt en @NiekeKris misschien ken jij een Olivia? Ik vind het maar lastig hoor twee namen gelukkig hebben we nog tijd zat
Ik vind Liva en Flore of Laure en Flore wel leuk. Ipv Flore vind ik Fiore ook leuk en past ook mooi bij de jongens. Al twijfelde ik bij Flore wel of t een jongens- of meisjesnaam was. Romee vind ik ook wat volks.
Uit alle namen vind ik Julie en Flore het leukst en de mooiste combinatie. Maar daar kon ik niet uit kiezen, dus gestemd op Romée en Flore.
Eerlijk gezegd weet ik niet precies waar m'n associatie vandaan komt. Bij een Romee zie ik eerder iemand uit een volksbuurt voor me, terwijl ik bij Lauren bijvoorbeeld eerder aan een hockeymeisje denk... Suze zit daar voor mijn gevoel dan weer tussenin, vandaar dat ik die naam het leukst vind
Volg je EOTB of heb je daarvan weleens een reclame voorbij zien komen misschien? Ik weet dat daar ook een Romée in zit. Ik viel echt van verbazing van m’n stoel toen ik dat zag. Helemaal geen naam die past bij wat voor type mens aan zo’n programma mee doet als je het mij vraagt. Maar ik snap dus wel dat als EOTB je enige referentiekader is, je het een volkse naam kan vinden
Romée en Julie Beide prachtige namen! Ik vind Liva en Flore beide niet mooi. Lauren krijg ik op de 1 of andere manier niet goed uitgesproken dus die valt sowieso af bij mij.
Ik vind Liva/ Livia geen leuke naam, terwijl de namen van je zoontjes juist wel terug kwamen op onze lijstjes (en een zelfs gegeven) Romee vind ik wel leuk, maar wel een ander type naam dan de namen van je zoontjes. Niet ordinair, juist een mooie, lieve naam. Als combinatie die je hebt gevraagd vind ik Romee en Lauren mooi, allebei zelfde categorie. Romee en Flore vind ik ook leuk. Fiore zoals voorgesteld vind ik echt te ver weg staan van de namen van je jongens. In combinatie met je zoontjes, zou ik eerder Suze en Anne verwachten. meisjesnamen die bij ons nog op het lijstje stonden (misschien heb je er iets aan omdat de jongens namen ook matchen): - Sophie - Mirthe - Thirza - Lauren Langer is hij nooit geworden, dan wisten we dat het weer een jongen werd
Dit is echt precies mijn mening! In combinatie met je zoontjes is Anne & Suze het mooiste. En bij deze poll Romee & Lauren en Flore gestemt, want het leukste/de beste combi met zn tweeën.
Ik realiseerde mij vanmiddag opeens weer waarom Anne en Suze niet samen gaat want mijn zus heet een combi van die namen
Julie vind ik de allermooiste naam. Lauren vind ik ook prachtig. Romée vind ik ook leuk, maar ik weet niet of ik deze naam binnen 10 jaar nog leuk ga vinden. Julie en Lauren -> tijdloos, elegant en internationaal
Romée en Julie; dezelfde Franse klank, beiden 5 letters en 2 lettergrepen, en het staat gewoon heel mooi samen. . Het spreekt ook fijn uit achter elkaar en beide namen hebben een zachte klank, waar ik bijv. Lauren wat harder vind overkomen. Het lijkt me wel nóg lastiger worden met zoveel meningen, soms is het beter niet teveel daarnaar te kijken en je eigen gevoel te volgen.
In combi met de namen van de jongens heb ik liva en Suze gestemd. Al vind ik liva er net een beetje buiten vallen in de combi van de 4. Dan past imo flore er beter bij maar vind ik niet zo'n leuke naam. Floor, maar liever nog fleur. Dus namen jongens en Suze en fleur.