Welke spreekt jullie het meest aan? Het moet vooral een beetje passen bij quinty zo heet onze dochter. - Chloe - Elyn - Gaya - Megan Wij zoeken een naam in deze trend. Andere ideeen zijn natuurlijk altijd welkom.
hallo delayla, ik vind megan een leuke & aparte naam en zeker passen bij Quinty en als tweede keus zou ik voor de chloe gaan. veel succes,
Xandra Zara Zoe (weet zo vlug niet op welke letter de stipjes moeten ) Weet je al of je weer een meisje krijgt?
Ja wij krijgen weer een meisje Ik vind Baylee een geweldige naam en is dan ook mijn absolute nummer 1 helaas denkt manlief daar anders over
1. Megan , heb ik altijd al prachtige naam gevonden 2. Elyn , vind de klank erg mooi hiervan 3. Chloe: door de 'ie' klank niet zo leuk bij quinty.. lijkt te veel 4. Gaya: sorry, niet mijn smaak..
chloe is leuk maar door de ie klank niet bij Quinty. (leuke naam trouwens zo wil ik mij dochter misschien ook gaan Megan
Megan vind ik echt een onwijs leuke naam! (helaas heet de ex van m'n broer zo) Gaya vind ik echt 3 keer niets (sowwy) Chloë ook leuk, maar vind ik minder bij quinty passen.
Er is er maar eentje mooi, vind ik, en dat is Megan. Met Chloe heb ik een vervelende associatie en die andere twee spreken mij niet echt aan.
Chloe Die staat bij ons ook op het lijstje! Megan vind ik te gewoontjes (maar dat kan komen omdat mn schoonzusje zo heet en het voor mij dus een dagelijkse naam is)