Het is nog vroeg, maar bij de eerste heeft het lang geduurd voordat we de knoop doorgehakt hebben. Onze dochter heet L.ena. het is de naam waarvan ik als kind al droomde voor mijn dochter, en gelukkig vond mijn vriend hem ook mooi. Tot een jongensnaam zijn we nooit gekomen Welke meisjesnamen en jongensnamen vinden jullie mooi bij L.ena? Het hoeft niet té bijzonder te zijn, maar liefst ook geen naam uit de top10 Wat ik mooi vind voor meisjes is bv Hannah, Emma, Saar. Jongensnamen vind ik echt heel moeilijk; Bv Simon en Floris vind ik mooi maar komt in onze omgeving al meermaals voor...
L.ena vind ik prachtig, staat bij mij ook hoog op m'n lijstje. L.ena en David!! Boaz, Boris, Bram, Fedde, Ferre, Finn, Hidde, Jaron, Jens, Joas, Jonas, Koen, Mats, Moos, Morris, Otis, Ravi, Rens, Revi, Roan, Sebas, Stian, Sven, Thian, Thijs, Wessel, Yanick L.ena en Rosa!! Anna, Bente, Else, Febe, Fenna, Flore, Ines, Jade, Jalou, Jinte, Maël, Mara, Mare, Merel, Mila, Milou, Nori, Pippa, Rava, Riva, Suze, Tara, Tessa, Veerle, Vera, Yentl, Zara, Ziva
Veerle is mooi maar niet dé naam. Nore vind ik ook mooi maar ik heb al een nichtje die heet Eleanore. Arthur ook mooi, maar komt tegenwoordig heel veel voor in Belgie. Siem (e) en Fedde vind ik te populair op dit moment.
Haha David had ik voor de eerste ook in mn lijstje staan, zo heette mn "vriendje" op de peuterschool Uit het lijstje vind ik Flore (of Floor), Ines, Jade en Suze ook heel mooi. Verschillende van de andere namen komen al voor in nabije omgeving. Hidde en Sven ook mooi, die gaan ook op mn lijstje! Thx!
Mooie, L.ena! Misschien zit hier iets tussen wat je verder helpt: Zara Tesse Freya Julie Niene Bente Wies Timo Casper Iven Dion Milo Noud Quint
Julie ook mooi; of Jolie maar dat associeer ik nu heel erg met "dagboek van een callgirl" Wies is niet mn ding. Casper is ook wel leuk. Mijn neefje heet Timo dus die valt af. Ik ben er nog niet helemaal uit of ik wel een naam wil die ook weer op een -a eindigt. Dan gaan ze zo rijmen
Ik heb weinig inspiratie voor je. Misschien omdat ik de naam zelf niet mooi vind, dus me ook niet goed voor kan stellen welke andere naam er nog bij past.. Maar in de trant van 'kort en bondig' kom ik alsnog hier op; L.ena en... Siem Moos Thijs Gijs Puck Dries Dies Ties Mees Koen Joep Voor meiden; L.ena en... Saar Roos Lucy (wel 2x een L. dan) Nora Jikke Wies Nova Fee Fay Faye Lynn Kim Mikki
Hopelijk nog niet genoemd: Jonas Max Nico Jens Tony/Toby Rens Sami Iven Otto Kai Jaro Ruben Mika Tilo Aron Niek Mats Pim Loek Mia Svenja/Svea Jule Lotte Tina Jette Nina Merle Emmi/Emmy June Mara Isa Else/Elsa/Ilsa/Ilse Finja Maya Ida Dana Hedi Kaja Iva Runa Vera Jana Mira
Merel Jasmijn Silke Maud Febe Myrthe Freya Yinthe Laurie Jolijn Rona Jula Iselle Reva Thirza Tamar Rifka Dagmar Olivier Laurens Florian Morris Marnix Jurriaan Tristan Bodhan Lieuwe Silvijn Mathis Miller