Ik heb op geen van beide gestemd, ik vind beide namen echt helemaal niet mooi. Dus ik kies voor anders, namelijk. Maar geen idee wat jullie smaak nog meer is.. dus weet weinig in te brengen.
Lopke is niet correct qua schrijfwijze. Het moet Lobke zijn. Maar beide namen vind ik niet mooi. ..vind ze boers. De friese oude meisjesnaam Fardau vind ik wel prachtig.
Geen top tien Namen. Echt Nederlandse Namen (fries mag ook), twee lettergrepen en er mag geen twijfel zijn hoe je hem uit moet spreken. Namen als benthe, ninthe, enzo houden we niet van
Wij willen juist Lopke met een p schrijven. En we zijn een boeren gezin . Maar ieder z'n eigen smaak natuurlijk
Idd ieder zijn smaak. En als het voor jullie dé naam is moet je er ook zeker voor gaan. Ik hou zelf ook van gewone nederlandse namen, en sommige friese namen vind ik ook heel mooi. Maar namen die mijn buurman aan zijn koeien geeft zal ik nooit aan mijn kinderen geven. (Aukje, Bertha, Geartsje etc) vandaar mn associatie met boeren naam..
Ik vind beide namen echt niet mooi. En vind Lopke ook heel raar staan. Zou dan voor Lobke gaan. Misschien; Hilde Famke, Femke Hester Imke Marit, Marrit Meike Jolijn, Jolein Dagmar Linde Diede Doris Elle, Ella
Dan zou ik iig Lobke met een B doen, Lopke vind ik heel raar staan. En Femke vind ik in die categorie nog wel grappig maar echt mijn smaak is het allemaal niet eerlijk gezegd.
Nienke staat op mijn lijstje voor een dochter Aukje vind ik lief, Lopke echt helemaal niet mooi, sorry.. misschien zit hier nog iets tussen: Janna / Janne Daantje Jikke Eefje Josje Hilke Imke Ankie Jonne Rimke Maasje Ilse Lotte
Meike Lieke Nina Fieke Daphne Vieve Feline Tessa Ylva Mette Sanne Sofie Hanna Ilse Eefke Hiske Dana Britt
Lopke nee. Dan nog eerder Lobke, maar ook daar zeg ik nee tegen Nienke en Aukje zou kunnen ja. Meer inspiratie.. Nienke en...: Mare Jiska Jenthe Suze Suzan Meike Femke Jara Mijntje Lot Lotte Dafne Daphne Jorien Jorine Jorinde Linde Linda Cato
Ik heb op Aukje gestemd. Lopke zou ik Lobke schrijven, dan vind ik hem wel oké. Wat vind je van Fenne Lonneke Kaat Liene Meike Anneke Elisa Evelien Madelief Benthe Jolijn Felien Amelijn Loeke Flore Jette Laurien Maartje Sanna Renske Lenne
Aukje gestemd Nog meer ideetjes Nienke & Anniek Nienke & Brechtje Nienke & Hannah Nienke & Janne Nienke & Esmee Nienke & Jesca Nienke & Marije Nienke & Marte Nienke & Sinne
Lopke met een p vind ik echt niet mooi. Lobke zou ik nog wel aan kunnen wennen. Aukje is niet mijn smaak. Verder: Amber, Anne, Babet, Belle, Berber, Carmen, Daantje, Dagmar, Daniek, Diede, Dieke, Ditte, Dorien, Elske, Febe, Femke, Fenne, Gitte, Guusje, Hasse, Hebe, Hester, Ilse, Imme, Imke, Maaike, Maartje, Mare, Margo, Marte, Meike, Merle, Mette, Myrthe, Noortje, Pippa, Renske, Ronja, Sanne, Sietske, Stella, Sterre, Suze, Tessa, Thirza, Thirze, Veerle, Zonne