Hoi, Wij krijgen een meisje. Ze is half indonesisch. We twijfelen tussen de namen Yulan (lekker stoer en beetje aziatisch klinkend) of Jasmijn (exotisch en weer heel meisjesachtig). Wat vinden jullie?
Yulan. Wat ik zelf ook een mooie Indonesische naam vind, is Cahaya, wat licht betekent, maar dat wist je al. Om te reageren, ik vind Yulan wel unisex. Vindt het meer voor een meisje dan voor een jongen.
Yulan heeft ook iets jongensachtig, ik vind Julin (Yulin) mooier. Jasmijn vind ik ook een mooie naam maar te soft. Julin mooier en aparter.
Yulan vind ik niet zo, doet me aan Milan denken (en aan Mulan). Jasmijn vind ik een leuke naam. Yula zoals Missy1985 al zei vind ik ook heel leuk, als zou ik het wel als Jula schrijven. Julanne kan ook nog, maar dan is het wel echt juu-lan-nuh.
Ik kies voor Jasmijn! Maar wat dacht je van yuna (Joenaa)!! Ik ken zo'n lief schattig halfbloedje met deze naam...
Yulan is leuk maar kan ook voor een jongetje (naar mijn idee..) Jasmijn erg mooi ook, of Yasmin/ Yasmine?
Yulan! Erg leuk! En origineel! Onze dochter heet Yuna, (uitspraak JUUNA, dus zonder oe) en is echt een blondie Dus het kan allemaal