Meisjesbaby al gelijk een jurkje aan?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dot, 3 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewelllll hihi ja en ik ben ook kraamverzorgster en vond t altijd heeeerlijk om lekker met moeders en de kleintjes te tutten iedere dag schoon pakje aan helemaal alles combi,babykuifje maken of t nu een meisje of jongen was helemaal geweldig!!

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Gewoon doen als het je leuk lijkt.... tis toch schattig! Wel soepele stofjes nemen idd. Oudste dochter 4 dgn oud:

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

jaaaaaaaaaa geweldig

4. misa

misa Niet meer actief

Ooohw wat schattig!!!
    Als we ooit een meisje krijgen ga ik er ook wel wat aanschaffen denk ik! ;)

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

aaaarg nu wil ik ook hahaha.

hier hangen er ook veel jurkjes/tuniekjes in de kast te wachten alleen de baby nog (die dus net als haar broer mega eigenwijs blijkt)

angie. ik vind djena echt z'n poppetje echt zo leuk!

6. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

hier ook maar ff een jurkje showen:

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

is van bakkaboe of niet? ik heb net zoiets maar dan in het zwartwit

8. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Oei nu wordt ik wel heel erg lekker gemaakt voor een meisje met al die leuke foto's! (na twee heren, maar die waren ook altijd hip aan met Smafolk en Imps!!!:D)

Waar haal je een piepkleine legging dan?

9. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Dot: Volgens mij bij de Hema wel. Dacht dat maatje 56 wel in veel winkels te krijgen is voor leggings en maillots.
    Maat 50 weet ik niet.

10. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    weet niet of het in NL ook te verkrijgen is, maar heb in DU hele schattige jurkjes gezien waar broekje/legging onder vast zit. Lijkt dus net of het 2/3delig setje is maar ondertussen is het gewoon 1 pakje.

11. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

nee is niet van bakkaboe. het merkje heet pippi. vond het zo schattig.
    bakkaboe is trouwens ook super leuk..binnekort maar weer eens kijken;)

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira heeft bijna altijd jurkjes aan gehad. Met een legging of maillot eronder. Staat zo leuk!!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dit is bijvoorbeeld een maatje 50 van Benetton!

14. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik vond die jurkjes inderdaad ook zo super schattig en kon niet wachten om ze bij mn dochtertje aan te trekken. Maar in de praktijk vond ik het vooral lastig, ze kropen omhoog enzo. Dan is een makkelijk zittend pakje veel handiger ;)

Wat je wel kunt doen is een leuk soepel tuniekje+legging kopen, staat net zo leuk en is een stuk praktischer!

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.725
    628
    113
    Bloemm, wat een mooi meisje, wow!

Kleine leggings: Hema valt erg groot hoor!
    Prenatal is wel oké en zeeman/wibra is best te doen.

De beste tot nu toe vind ik die van name-it maar had ze zo klein nog niet daar weg.

En verder gewoon maillotjes, geen gedoe met sokjes en altijd warme voetjes. En ze rekken een hele tijd mee dus past altijd, bij dikke en dunne beentjes. Bonnie Doon heeft erg mooie en goede kwaliteit.

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Ik vond jurkjes en rokjes pas leuk en handig toen ze ging lopen. Daarbij keek ik ook meer maar wat soepelere kleding wat lekkerder zit. Zo'n maillot zit ook niet echt lekker.

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn dochter word a.s maandag 1 jaar,

heeft op haar geboortedag een pakje aangehad,

en verder alleen maar rokjes,jurkjes, en misshien in haar bijna 1 jaar leventje 4 keer een broekje aangehad,

18. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mee eens! Mijn dochter had ook al vrij vroeg haar eerste jurkje aan en ik heb er echt geen problemen mee gehad. Jurkje is net zo makkelijk als een shirtje en een maillot of legging is ook net zo gemakkelijk als een broekje. Had ook geen last met omhoog kruipen ofzo want veel bewegen doen ze de eerste weken toch niet, dat komt pas als ze gaan rollen..

19. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Vind ik ook. Ik vind maillots ook rot om aan te doen, zeker na een badje of nadat je ze ingesmeerd hebt.

Geef mij maar tuniekjes met legginkjes. Net zo schattig en meisjesachtig, maar veel praktischer :) . En inderdaad niet zo'n pamperkont in de maillot, als het jurkje weer eens opkruipt.

20. Mayon

Mayon Niet meer actief

Hier ook alleen maar jurkjes, uit principe. En de mailotjes maat 50 ging prima hoor. Hier is ze 10 dagen, het jurkje is 'antiek":

Bekijk bijlage 172165

Deel Deze Pagina