isademi ik denk dat iedere ouder bij een kind aantrekt wat ie wilt toch? Jij trekt toch ook kleding aan die jij mooi vindt? Misschien vind je kindje dat wel helemaal niks... Ik heb bijvoorbeeld een hekel aan hello kitty en disney dingen enzo op kleding. Emma kan op dr hoofd gaan staan maar dat krijgt ze toch echt niet aan... En ik hou van rokken en jurken dus emma zal dat vaak aan hebben. Ze heeft wel 2 broeken maar ik merk geen verschil met rokken hoor. Ze heeft onder dr rok vaak een legging aan...
Hier trek ik haar ook de kleren aan die ik zelf mooi vind. Maar soms kies ik ook voor praktisch. Ze speelt hier graag buiten. 't Is hier buiten waaierig, alles nog nat van de regen hoewel het nu droog is en de zandbak is wat nat, maar als zij maar plezier heeft. Maar dan trek ik haar een oude spijkerbroek aan. Overigens is die spijkerbroek niet zo oud maar vindt 'm niet zo super haha. Vanavond trek ik haar even wat moois aan als we naar opa&oma gaan. Dat wordt dan overigens een rokje of jurk (opa en oma zijn ook streng christelijk en ben zelf ook opgevoed met altijd een rok/jurk aan, waar ik ook niet echt hinder van heb gehad hoor!). Danique draagt hier beide en als we naar opa&oma gaan, trek ik zelf ook een rok aan. Ontopic, hier als baby ook wel jurkjes maar had er niet zoveel en vindt dat achteraf jammer. Mocht ik een 2e meisje krijgen ga ik er veel meer shoppen. En dan gewoon van die zachte jurkjes van Noppies etc. Spijkerovergooiertje had ik ook wel maar dat is niet praktisch voor zo'n kleine. Zal even wat foto's opzoeken.
Hier trouwens ook altijd legging onder een rok of jurk. In de winter ook maillot maar dat vind ik in de zomer niet zo mooi en zonder te koud of de rokjes wat te kort.
Noppies jurkje. Hier was ze 1 maand oud en deze kleertjes had ze ook aan met haar doop (heb niks met doopjurken) en dit waren kleertjes die ik haar gewoon ook nog aan kon trekken. Als ik een zomerbaby had gehad, had ik een jurkje gekocht met roezeltjes enzo maar dat trek ik in de winter niet zo snel aan.
Eigenlijk niet, hello kitty vind ik wel leuk, Cars niet zo maar mijn zoon wel dus koop ik dat wel voor hem, ze gaan mee naar de winkel en mogen aanwijzen wat ze leuk vinden en als het dan niet "ordinair" (kan nog niet echt bij deze leeftijden hihi) en geschikt is voor het seizoen (dus niet te koud of te warm e.d.) dan mogen ze dit gewoon hebben. Ik vind het ontwikkelen van een eigen mening en smaak heel erg belangrijk het zijn geen "mini-me's " dus mogen ze ook andere dingen aan hebben die ik niet perse meteen zou kiezen... Ik vind trouwens jurkjes heel leuk bij meisjes hoor maar niet in alle situaties en ook alleen als ze het zelf ook leuk vinden..
doopjurkje, toen wel met wit maillotje en sokjes/mutsje, helaas geen foto van. Ze was hier 10 weken met de doop 7. Bekijk bijlage 173242
Dit is niet zielig he Isa... lekker zacht. nooit spijkerstof ed gehad hoor dat vind ik zo hard. Bekijk bijlage 173243
ja ze is geboren met 8 pond met 39 weken dus was geen ukkie en nogal wijs haha ik heb nog een grappige foto, hier is ze net 1 maand oud kan je zien hoe wijs ze was, niet normaal net Truus de Mier En dan ga ik weer ontopic
Ik zou vooral aandoen wat voor zo'n kleintje lekker zit en niet wat schattig staat. Hier dus vooral truitjes en broekjes/maillotjes het eerste jaar.