Hoi hoi, Ik heb goedkoop aan een maclaren quest buggy kunnen komen. Maar vind m eenmaal thuisgekomen toch wel erg naar rook stinken en baal hiervan. Weten jullie of ik de bekleding eraf kan halen en kan wassen? Hebben jullie dat wel eens gedaan? en op hoeveel graden? Ben ook bang als ik m uitelkaar haal dat ik het er niet meer op krijg. Het is natuurlijk ook al een wat ouder model. Maar verder rijd hij als n trein en geen vlekken op de bekleding. Alvast bedankt voor je reactie! Groetjes Hermine
Ik heb een mac laren duo buggy op mp gekocht. Ik heb hem helemaal los gehaald, even goed kijken naar alle drukkers en bandjes enzo. Ik heb het stoffenngedeelte zeg maar in de wasmachine gedaan op het handwasprogramma. De kap enzo heb ik afgewassen met een sopje. Meestal kun je online nog wel een gebruiksaanwijzing downloaden als je die niet hebt. Hij is er prachtig schoon en fris uitgekomen. Is nu al ruim een jaar geleden.
Ja dat kan hoor, ik heb hem ook gewassen! Even goed kijken naar alle drukknopjes en touwtjes maar het wijst zichzelf wel! Hier op 30 graden op een kort progamma op 1200 toeren en hij is helemaal prima uit de machine gekomen. Als je hem in de woollight met een scheut azijn wast heb je een goede kans dat die stank er wat uitgaat!