Hihi..! Ja roze is wat beperkter. Ik zou ook een ruilactie of een badstof hoes doen. of nou ja, ik zou geen roze gekocht hebben..! Wij hebben wel een blauwe (pebble) gekocht maar niet omdat we een jongen verwachtten toen, maar omdat we dat mooi vonden en ook voor beiden vonden kunnen. Nu voor ons meisje een leuk roze dekentje erin en klaar is kees! Maar ik snap je best hoor! Ik zou alleen ook ff voorbij de 20 weken wachten. Iets meer zekerheid!
dat is idd een city en die bekleding past volgens mij niet op de cabriofix want die van jou is tot 9 kg en die van mij tot 13 dus zal wel wat anders zijn..hoe ik de bekleding eraf moet halen weet ik niet precies, weet aleen dat het kan omdat je het kan wassen maar ik dacht kijk eerst of ik tot een ruil kan komen
Het eraf halen lijkt heel ingewikkeld, maar als je goed gaat bekijken hoe de bekleding erom zit, en een beetje gaat prutsen, dan wijst het min of meer zichzelf. Ik heb de mc van mijn zus overgenomen en voor ik hem in gebruik nam heb ik de bekleding gewassen. Ik heb eerst een beetje zitten klooien, maar uiteindelijk bleek het dus mee te vallen. Wat ik er nog van weet is dat je in ieder geval dat rugleuninkje, waar die zonnekap in verstopt zit naar achteren moet schuiven. Verder kun je aan beide zijkanten een "flapje" naar voren vouwen. Dat zit alleen met een soort knoopsgat achter een haakje, maar is er heel makkelijk af te halen.
Dit kwam ik tegen, hoes met bijpassende voetenzak voor de maicosi. Misschien iets voor jou? In verschillende kleuren/motiefjes blauw roze en grijs: Webwinkel Baby accessoires - Onderweg - Autostoeltje hoes + voetenzak | Baby Anne-Cy!!!!!