Jeetje wat erg eigenlijk dat je jezelf moet afvragen of het kan, omdat er mensen in het dorp wonen die daarover gaan roddelen. Als jij je zoon die broek mooi vind staan, geef je hem deze toch gewoon aan. Peuters geven er geen bal om wat een ander draagt en als dat wel zo is wordt dat gevoed door hoe hun ouders naar anderen kijken. Mocht je er in de toekomst bang voor zijn, leer je zoontje dan dat ieder mag dragen wat hij wil en dat het niet boeit wat een ander er van vindt, als hij het zelf maar mooi vindt.
Mijn negenjarige dochter draagt ook jongenskleding en schoenen. Zolang zij het leuk vindt en het haar leuk staat maakt het me (en haar gelukkig ook niet) niet uit wat anderen er van vinden.
Mijn zoon heeft maandenlang praktisch in K3 jurken gewoond Nooit commentaar gehad (niet in mijn gezicht in ieder geval). De juf van zijn oudere zus zei alleen dat ze het zo goed vond dat hij dat van ons mocht en hij kreeg van menig moeder complimenten dat hij er zo mooi uitzag.
Kan prima! Hier dragen de meisjes vaak t-shirts of korte broeken van de jongens afdeling en t valt (bijna) nooit iemand op.
Ik zie er niks geks aan? Kan voor zowel meiden als jongens. Mijn zoontje heeft overigens ook een vest dat eigenlijk voor meisjes bedoeld was (volgens het label).. Ik heb het labeltje met hartjes dat binnenin genaaid zat er voorzichtig uitgehaald en that's it. Heb nog nooit iemand erover gehoord
Ja dat is ook wat ik hem graag wil leren maar wat mij dus deed twijfelen is dat het nu over iets gaat wat ik mooi vindt en niet iets wat hij zelf uitgekozen heeft/mooi vindt.
Vandaag heeft mijn jongste een groene Stippenbroek aan, officieel een meisjeslegging. Maar behalve het labeltje zie ik niet waarom het voor meisjes zou zijn
Blijkbaar heb ik bij de Prénatal een shirt gekocht dat voor een meisje bedoeld is. Heb er schijt aan, ik vond het geen typisch meisjesshirt en het staat hem erg leuk. En ach, kreeg van de week nog de vraag of mijn zoontje een jongen of meisje was. Ondanks de typische jongenskleding die hij aan had. Maakt blijkbaar niet uit wat ik hem aantrek.
Wat maakt het in hemelsnaam aan wat een jong kindje aanheeft? Ik was op sommige ochtenden echt blij dat ze überhaupt aangekleed en op tijd op de opvang was! En of ze dan een matchend setje aan had, pffff, als ze maar wat had gegeten, schone toet, tandjes gepoetst en ff snelle staart in haar haar. De kindjes interesseert het op die leeftijd nog helemaal niets wat zijzelf of een ander kindje aan heeft. Laten we het ons allemaal (en elkaar!) niet zo moeilijk maken.
Kan prima hoor. Koop voor mijn dochter ook vaak kleren uit de jongenscollectie, vind ik veel stoerder haha.
Natuurlijk kan dat! Hier draagt dochter ook jongensbroeken omdat de meisjesbroeken meestal te smal zijn voor haar stevige benen.