Zwanger door middel van acupunctuur

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LiefsteWens, 27 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Hoi,

Wie van jullie is er zwanger geworden na het gebruik van acupunctuur? En bij wie deed het juist niets?

2. LiefsteWens

LiefsteWens Actief lid

15 apr 2020
    211
    37
    28
    Vrouw
    Excuses: het moet natuurlijk 'zwanger' zijn.

3. Appelflapje

Appelflapje Bekend lid

1 aug 2013
    761
    678
    93
    verpleegkundige
    Hey LiefsteWens, ik heb al een aantal sessies gedaan, tot nu toe nog niet zwanger maar ik voel wel dat het mijn doorbloeding beter maakt en me helpt ontspannen. Ik geloof wel dat het kan helpen om zwanger te worden, alleen al omwille van het ontspannend effect.. net als alle andere soorten ontspannende therapieën en oefeningen trouwens. Succes!

4. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Ikzelf heb geen ervaring met acupunctuur om zwanger te worden, maar een vriendin wel. Zij is er niet zwanger door geworden. Uiteindelijk wel door hun eerste ivf-behandeling. Daaruit is ook naar voren gekomen dat zij voor een tweede voor icsi in aanmerking komen. Achteraf gezien had acupunctuur dus ook weinig kans van slagen.
    Je kan het altijd proberen.

5. Gliss

Gliss VIP lid

5 jun 2019
    5.459
    4.812
    113
    Vrouw
    Kijk, je wordt natuurlijk niet zwanger van acupunctuur (wat een uitkomst zou dat zijn!). Maar als het je lichamelijk en/of mentaal beter laat voelen, waarom niet? Wie weet draagt het wat bij.

JosjeM vindt dit leuk.
  6. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Acupunctuur om de bevalling op te wekken hielp iig niets.

Maar ik ben wel zwanger geworden in de maand dat ik toevallig voetreflexologie had gedaan

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Ik ben zwanger geworden nadat ik chinese kruiden van mijn acupuncturist heb gebruikt, diezelfde maand nog, geloof ik. (nu 11 jaar geleden)

8. Zuster9203

Zuster9203 Fanatiek lid

10 jan 2019
    1.266
    797
    113
    Vrouw
    1x zwanger geworden tijdens de behandelingen maar is mis gegaan. Ik werd er wel heel ontspannen van en heb echt wat opgekropte frustratie los kunnen laten. Gestopt met de behandeling vanwege corona en een maand later wel zwanger.

Ik denk niet dat het echt helpt om zwanger te worden. Wel om te ontspannen en je bloed circulatie te verbeteren en daarmee de boel wat te "helpen"

Deel Deze Pagina