Laatst schrok ik van euroclix, toen een vraag hier, en nu weer mmj, sorry. Ik deed mee met een paar enquetes, kon je 10000 parels verdienen Nu staat er bij saldo, meegedaan aan actie fietsenquete, 10000 parels. Maar ze bedoelen toch gewoon dat je de enquete hebt gedaan? Met enquetes doen enzo, zit je toch niet aan iets vast, of koop je iets? En worden jullie vaak gebeld over aanbiedingen? Ben altijd als de dood dat ik ergens aan vast zit, na enquete Bedankt xxx
Nee je hebt gewoon een enquete goed in gevuld en krijgt daarvoor parels. Ik vul nooit mijn echte gegevens in zoals adres en telefoonnummmer. Bij moneymiljonair doe ik altijd 06-000000 dat werkt eigenlijk altijd wel en gewoon een vals adres.
Gewoon inderdaad als telefoonnummer 0000-000000 invullen en 06-00000000. En ook zorgen dat je bij alle enquetevragen bijvoorbeeld "nee, geen interesse" invuld, want als jij dus invuld "Ja, wel interesse" dan willen ze je natuurlijk gaan opbellen. Ik heb het overigens maar een paar weken volgehouden, daarna werd ik flauw van constant mails openen. Heb dus uiteindelijk geen cent verdiend.
ik doe hier al een poosje aan mee en heb er dan nu ook rond de 65 euro staan. dit werkt vooral leuk als je bv een abo neemt voor mobiel (1 keer voor mezelf, voor mn vriend, voor een vriendin, reken maar uit ) heb het alleen nog nooit uit laten betalen dus geen idee of dat goed gaat, maar een vriend van mij heeft het laten doen en was geen probleem.
Ik heb het al 2x uitlaten betalen en beide keren binnen 1,5 week op mn rekening zonder problemen! Meestal wacht ik een week en dan heb ik 20 mails in mn mailbox en die ga ik gelijk allemaal af. Daarna doe ik die puzzel even dan is het allemaal niet zo erg. Ik vind euroclix irritanter, je krijgt maar 1 klik per mail (bij mm 3cent per gelezen mail) al die gereserveerde clix en je kan pas met 1000 clix uitlaten betalen en dan heb je een 10tje geloof ik... dus nee daar doe ik weinig mee.
Ik doe aan beide mee en heb al een aardig bedragje bij elkaar geklikt. Wordt altijd netjes uitbetaald. De enquetes vul ik ook altijd een fake tel.nr. in maar wel mijn eigen adres gegevens. En inderdaad zoals iemand al noemde overal nee en geen interesse bij invullen. Euroclix gaat hier wel snel, heb vorige maand 25,- laten uitbetalen en zit nu alweer op dik 500 clix (door het meedoen aan enquetes, onderzoeken en vrienden aanmelden) dus kan wel snel gaan..