Wij overwegen volgend weekend te gaan kamperen met onze pasgekochte vouwwagen. Hiermee gaan we over twee mnd naar Frankrijk (komen we al jaren echte familie camping) Maar onze dochter (5 weken) komt nog 2 x snachts, ik leg haar direct aan dus huilen doet ze niet, maar ze heeft nog weleens krampjes snachts en is dan een minuut of 10 wel onrustig. Ik zou thuis kunnen gaan slapen, wat zouden jullie doen? Ook dit is een echte familie camping aan een speeltuintje dus allemaal gezinnen op t veld maar toch...
Ik was bang dat ik me heel erg opgelaten zou voelen als ik in de nacht een huilende baby in de tent had. Wij hebben het dus niet gedaan. Gewoon eerste nacht proberen? Gaat het niet, slaap je daarna thuis.
Ik zou doen waar jullie je zelf prettig bij voelen.. Het kan nog goed zijn dat ze over 2 maanden ook nog snachts komt en dan kun je ook niet na huis.. Afgelopen jaar stonden wij ook langs een stel met een babytje wat snachts onrustig was, hier hebben wij niet heel veel last van gehad..
Ik zou het gewoon proberen. Keileuk! En op n familie camping is er best wat begrip en herkenning hoor. Heb zelf zelden last gehad als n baby huilde snachts op n camping. Het hoort bij het leven. En een baby van zo oud huilt best zacht. Die van ons was beter te horen, maar we kregen veel begrip.
Hihi mijn kinderen deden ook op die leeftijd niet aan zachtjes huilen Ontopic: als je ervoor kiest om in een tent te gaan slapen, horen de duidelijkere leefgeluiden van je buren erbij. Je kleintje klinkt niet als een huilbaby, dus dan kan je dat je tijdelijke buren best aandoen.
Qua huilen zou ik het wel gewoon doen maar ik zou me zorgen maken over de kou snachts. Kreeg gister nog een appje van de buurvrouw die op de camping stond en 4 lagen kleding aan had snachts en het nog koud had. Het is wat dat betreft echt nog mei en geen juli. Maar als dat geen probleem is, zou ik het gewoon doen.
We nemen schapenvachtje, kruiken en wollen kleertjes mee dus dat komt vast goed. t scheelt ook denk ik dat we van de grond af slapen
Bedankt allemaal we gaan t gewoon proberen, ik ben inderdaad bang me heel opgelaten te voelen, naast ons staan vrienden dus ik kan aan hun eerlijk vragen of r echt te erg is
De buurvrouw slaapt ook in een vouwwagen van de grond af dus vandaar dat ik eraan dacht. Maar als je je er goed op voorbereid en in de gaten houdt, dan gaat het vast goed