Hoi meiden, Hierbij een heel rijtje aan babykleding. Veelal het meeste is (jammergenoeg voor ons) niet gedragen omdat Lynn en Sem er al uit zijn of tegen de tijd dat ze het aankunnen het al niet meer het weer ernaar is. Hieronder zal ik wat foto's plaatsen van de kleding. Via PB kan er contact worden opgenomen. Groetjes Minniemouse.
Rompertjespakketje. Zowel rompertjes van Hema, Bambino, Babydump en andere. Met lange of korte mouw. Niet gedragen wel 1x gewassen en gestreken.
Bruin broekje met paarse riem met bloemetjes erop. Op de knoopjes zitten steentjes. Broekje is niet gedragen. Etiket zit er nog aan. Echt een leuk broekje voor een meisje. Maatje 50/56.
Zachte stof tuinbroekje met truitje. In 2 kleurtjes. Niet gedragen. kan zowel voor een jongen als een meisje.
Wit met bruin gestreept setje. 1x gedragen, gewassen en gestreken. Zitten geen vlekken of dergelijke in.
Mooi jasje. Is aan 2 kanten te dragen. Aan de buitenkant staan een olifantje en een vogel. Niet gedragen. Dit is de witte buitenkant.
Mooi proud to be stout setje. Niet gedragen. stickertjes zitten er nog op. Bevat een truitje/broekje/slofjes. Deze is voor een meisje.
Heb een aantal leuke dingen gezien, maar helaas weet ik het geslacht nog niet. Volgende week hopen we het te zien op de echo dus als het er dan nog is dan stuur ik je misschien een pb
Meis, Heb je gistermiddag direct na het plaatsen van de laatste 2 kledingsetjes al een bericht gepb-t en vanochtend weer, maar hoor niks...