hallo dames, ik heb hier nog zeker twee vuilniszakken meisjeskleding staan. maten 74, 80, 86 wie kan ik hier blij mee maken voor een klein prijsje? de kleding moet dan alleen wel opgehaald worden want verzending is geen optie. mijn woonplaats is wezep
hoi saar, de kleding ziet er nog netjes uit. maat 74 is winterkleding, 80 winter/lente en 86 is lente/zomer. ik zal er zo even een foto plaatsen. het is best heel veel dat ik hier heb liggen. als ik er 30euro voor krijg ben ik tevreden. en denk de koper ook
ik ben erg benieuwd naar de foto..... en is versturen geen optie? In een doos ofzo? om het te halen is het voor mij wel erg ver helaas
nee het is bijna 3vuilniszakken vol aan kleding. dus verzenden gaat echt niet lukken. daar en tegen zou je ook zo kunnen denken ik betaal een paar euro aan benzine en dan ben ik er ook... ik heb voor alle kleding nieuw zeker 400euro betaald. dus je bent altijd goedkoper uit dan in de winkel foto wil nog steeds niet lukken. zal vanaaf nog een poging doen om hem toch te plaatsen