Vanwege een enorme financiële tegenvaller en een dametje dat gewoon flink doorgroeit, zoek ik meisjeskleding voor de winter in maat 92 en winterschoentjes (liefst laarsjes) in maat 23. Ook voor ons dametje op komst is wat kleding in maat 56-68 welkom (in december uitgerekend). Zoek onder andere nog een winterjasje, wat boxpakjes of losse shirtjes en broekjes en schoentjes/slofjes. Liefst gratis of voor een heel klein prijsje. Wie heeft er nog wat liggen?
Ik heb nog wel meisjes kleding liggen in de maat 56-68. Ik zal vandaag of morgen even uitzoeken wat ik heb in die maat..
Van mij mag je deze leren slofjes hebben als je ze leuk vindt: http://www.kiddypads.com/kiddy-pads-champ-fuchsia-p-1165.html?osCsid=fajitg13u9e2celhrjrd61rv22 In maat S. Ze zijn nog nieuw mijn dochter heeft ze misschien 1 keer een uurtje aangehad. En ik zal ook nog even in de bewaarbox kijken of er nog wat kleding weg kan uit de kleine maatjes. Voor je grote dochter: heb je ook nog iets aan 86? Mijn dochter heeft zelf nog net de 92 aan.
@Joan81 Super, dank je wel! Ik wacht het even af. @poppe Super, die slofjes! Maat 86 is helaas echt te klein geworden...
Is dat ik zelf die maten ook nodig heb met een meisje van dezelfde leeftijd en ook nog een meisje op komst anders had je zo een deel kunnen krijgen.. Succes meis, hopelijk snel betere tijden!
Ik heb nog aardig wat op marktplaats staan voor weinig geld. Marktplaats.nl > Shirtje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 En dan even bij "bekijk alle advertenties" kijken. Groetjes
heb je ook interesse in sokken? Schoenen moet ik volgens mij ook hebben in die maat maar staan nu allemaal op school van mijn dochter voor de "schoenenwinkel" als ik ze weer terug heb laat ik het weten.
heb ook nog andere kleding oa bij eerste foto 3e broek van links (rode) en de andere foto is maat 98-104. Mocht je alleen 92 willen, ga ik even kijken wat ik heb in die maat. Mocht je ook andere maat (groter) willen zoek ik dat ook uit. ik hoor het wel. (graag via pb)
Hoi Chocoladekoekje, die slofjes zijn voor jou dan. Ik hoef er geen geld voor. Ik wil alleen nog even verder kijken in de babydoos of ik nog kleertjes vind, dan kan ik het samen opsturen. Ik denk dat ik vrijdag tijd heb om te kijken, dan laat ik het nog weten. Groetjes Poppe
als het goed is krijg ik binnenkort de kleertjes van mijn dochter terug (uitgeleend aan vriendin) zodra ik het terug heb, kijk ik ff of er iets voor je bij zit, oke? mt 92 heeft mijn dochter zelf nog aan maar mt 56 t/m 68 zal ik vast ng boel van hebben! je hoort van me! ohja, eventueel ook belang bij slofjes/ schoentjes voor je baby?
wat heb je nodig in 92 eigenlijk heeft mijn dochter onwijs veel kleding misschien dat ik even voor je kan kijken?
Meiden, wat lief, dank jullie wel! Schoentjes/slofjes voor de baby zijn ook zeker welkom! Heb van mijn dochter bijna niets meer (stom!). In maat 92 heb ik vooral nog broekjes, maillots/leggings en truien/vesten voor koude dagen nodig.
Ik zal ook even kijken voor maat 92. Pas uit dochters kast gehaald omdat het allemaal te klein was inmiddels. Maillots heb ik ook nog wel voor je, aangezien dochter maillots haat en ze er vorig jaar nog heel veel in haar kast had liggen (die ze dus niet droeg). vesten heb ik ook nog wel wat liggen die te klein zijn.
Ik heb nog voor je gekeken wat ik heb liggen en ik heb: 5 shirts met lange mouwen 2 vestjes 1 bolero 5 rompers die amper gedragen zijn 4 jurkjes 2 rokjes 1 shirtje zonder mouwen (maar super leuk met een lange romper eronder) 2 broekjes 2 leggings en een berg kleine sokjes en een paar slofjes ik heb ook nog een mutsje (rood met stipjes) als je daar evt nog intresse in hebt! het zijn verschillende maten van 56-68