ik ben studente en op zoek naar meisjeskleding voor mijn dochtertje. ze past nu nog maat 62. ik zoek het liefst kleetjes maat 68, maar wat van kleetjes maat 62 is ook prma en eventeel al wat van maat 74 of 80. Dus wie heeft er nog kleertjes over maat 62/68 of 74/80? eventeel zoek ik nog 2 ongevoerde slaapzakjes (maat 68/80, maat 90 of maat 100 is ook goed). Ik betaal natuurlijk de verzendkosten en eventeel er nog een kleine bijdrage bij. Ik zoek via deze weg omdat ik vrij weinig te besteden heb en de kleine snel uit haar kleertjes groeit. Eventueel kom ik het ophalen als het in de buurt is. Ik heb ook een advertentie staan bij het kopje ruilen (daar staan boeken op die ik over heb en bijv wil ruilen rtegen babykleding). Mocht je wat overhebben dan zijn wij er heel blij mee.
Ik ga voor je kijken wat ik hier nog heb liggen in 62/68 en 74/80. Ik denk niet dat het veel is, maar wel wat. Verder heb ik ook nog wel wat kleding in maat 74 van mijn zoontje. Sommige dingen kunnen ook wel voor een meisje. Maar ik weet niet of je dat leuk vindt? Het gaat dan om rompers, broekjes en shirtjes in "neutrale" kleuren. Ik stuur je ook nog even een pb.
Eventueel heb ik zelf op zolder een autostoeltje staan voor 0 t/m 18 kg (E2 keurmerk), die ik niet gebruik. Misschien dat iemand daar interesse in heeft.
heb nog wel een pakketje 62 liggen, niet veel meer, ook nog een mexx winterjas maatje 62 maar valt groter.
Maatje 62 heb ik nu genoeg en heb ook al wat 68 en 74. Bedankt voor alle reacties. Ik denk dat ik het even zo laat. Heb gezien dat je via de website van krijgdekleertjes ook pakketjes kan ruilen. Is misschien wel een tip voor andere mensen. Je kan zelf pakketjes aanbieden (ga ik doen van de kleine maatjes die niet meer passen) en natuurlijk ook leuke pakketjes (bijv grotere maten) krijgen. groetjes en bedankt, op dit topic, mag een slotje