Hallo allemaal, Ik heb een hele mooie zilverkleurige bopita box te koop. Ziet er nog erg goed uit, geen slijtage of bijtplekken. Nieuwprijs was 120 euro en ik wil er minimaal 50 euro voor. Iemand geinteresseerd? Marktplaats.nl > Bopita box zilver - uitstekende staat - Kinderen en Baby's - Boxen Ik woon in Den Haag. Groeten, Haags Zonnetje
Hallo allemaal, Ik heb een heel pakket positiekleding te koop, alles in maat XL/44/46. Allerlei soorten broeken, truien, shirts en vesten. Ik wil er absoluut niet veel voor. Doe een bod(je) en het is voor jou, anders gaat het naar de kringloop. Marktplaats.nl > Pakket positiekleding XL/44/46 MOET NU WEG!!! - Kleding | Dames - Positiekleding In de bijlage een link met een paar items. Kijk ook bij mijn andere advertenties maar het meeste staat er niet op. Groeten, Haags Zonnetje
Hallo allemaal, Ik heb ook nog een goede Mutsy in de verkoop. Ziet er prima uit, is weinig gebruikt. Zie op mijn marktplaats Marktplaats.nl > 3 in 1 Mutsy Rider met autostoel - in geweldige staat!! - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties. Groeten, Haags Zonnetje Zeer goede staat, weinig gebruikt. Mutsy 4 Rider Single Spoke Kleur is College Green - met leren handgreep! Zitgedeelte kan in beide richtingen. De wagen ziet er goed uit, geen mankementen/nauwelijks slijtage sporen. Betreft: Onderstel Wiegebak Zitgedeelte Autostoel Zitzak zitgedeelte "Ligzak" liggedeelte Regenhoezen voor alle delen Parasol Matrasje, lakentje, dekentjes
Heeft er iemand interesse in foampuzzels, in goede staat. Mag bijna gratis weg. Marktplaats.nl > Foam puzzels (20 stuks) - goede staat - leuk Sint Kado - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Puzzels