Bekijk bijlage 165949 Grijze legging met plooitjes bij de enkels staat ontzettend leuk onder een rokje!
Bekijk bijlage 165955 Set van 5 shirtjes.. (een fuchia roze hema shirtje staat niet op de foto, mocht er interesse zijn dan kan ik hiervan nog een foto plaatsen.. gaat om een effen roze shirt met een licht werkje erin) Shirtjes mogen ook los weg Beide roze shirtjes zijn nooit gedragen
Bekijk bijlage 165968 Donker paars ribbroekje van Hema met borduursels. Het broekje is licht gevoerd. De foto is wat overbelicht, maar zo kwam de kleur het beste over.
Zo dit was het in maat 68! Ik maak een ander topic voor andere maten. * het giletje van Dirkje is gereserveerd Queen of rock and roll tuniekje Rolling stones jurkje Hema rokje & jip en janneke tshirt zijn verkocht
Het blauw-wit gestreepte shirt met het roze muisje & het groene zomershirtje met de vlinder zijn verkocht..
Van het setje van 3 vestjes zijn de zilvergrijze en groene verkocht..... Het bruine vestje is er nog! (en was een van mijn favorieten stond zo leuk!)
Dirkje giletje is verkocht! Ik haal foto's weg van dat wat verkocht is... Voor een compleet overzicht.. ook van andere maten en 'allerlei': Marktplaats.nl - Advertenties van Ensing uit Utrecht
Hoi, Hoeveel wil je hebben voor het spijkerbroekje van Mexx met knoopjes en de longsleeve van Mexx met vogeltje?
Bekijk bijlage 167704 Erg lief pyjamaatje van Winnie de Pooh. Maat 74, maar eerder een 68. Shirtje is maar 1x gedragen. Er komt ook nog een pyjama van Feetje aan, en wat andere dingen maat 68....