Ik kwam bij het opruimen nog een winterjasje tegen, maat 92, met Minnie Mouse erop. Ik zal vanavond nog even een foto plaatsen.
Pyama non merk, bestaande uit broekje en shirtje. De maat is 98/104, maar valt als een 92. Prijs 2 euro
Schattig roze Mexx jasje, maat 92. Het jasje is voorzien van een ritssluiting en daarna nog een rij met knoopjes, zodat het jasje goed dicht kan. Is nog een prima jasje voor het najaar. De capuchon op het jasje kan worden verwijderd door middel van drukknoopjes. Prijs 20 euro (het jasje is dit jaar in maart gekocht).
Schattig jasje van de C&A met minnie mouse, maat 92. Het jasje is aan de binnenkant lichtroze en aan de buitenkant grijs. Het jasje ziet er nog hartstikke goed uit! Prijs 20 euro.
Schattig blauw rokje met hemdtruitje van de Hema. Pas een maand oud!! Maat 86/92, maar valt meer als een 86. Prijs 5 euro.
en nog een heleboel t-shirtjes en leggings. Allemaal 1,50 euro per stuk, maar voordat ik alle foto's moet plaatsen wil ik eerst even weten of er interesse is. Dus bij interesse foto's op aanvraag.