ik ben bang dat het toch foto's maken wordt =P Mijn uk is net naar maatje 74 dus heb er nog niks aan helaas =(
je hebt zeker geen slechte smaak hoor vindt het wel jammer dat het geen winterjas is die roze in maat 86
oo scheetig. Maar ga je me nu vertellen dat je dochter al uit maat 92 is???? Ik dacht dat ze 1 jaar ouder dan mijn meisje was en begreep dat ze dan pas maat 92 gaan dragen eigenlijk. trouwens of topic:...bewust gekozen voor 1 kindje omdat je alles weg doet?
@linnypin: Oh ik hoop zo van niet............. Het is zoveel @veroon: Ja jammer van het jasje hé. Het is zo'n schattig jasje, maar voor volgend jaar past die haar gewoon zeker niet meer @sweetlakecity: Ja 1-tje is het hier voor ons wel hoor, zo voelt het nu in ieder geval. Dus lekker alles weg en opgeruimd Die kleine meid van mij gaat nu langzaam naar de 98 en volgens mij is dat wel volgens het standaard maten schema, want 104 is volgens mij drie jaar. Zij is nu bijna 2 1/2 (september) dus het gaat opschieten hierzo.
zit hier ook met bewust 1 kindje en koop verslaafde mama. Hahaha straks komt iemand ook mijn spullen bekijken. (schaam) Hmmm ze is nu met bijna 1 1/2 jaar 81 cm. Zou dat dan vrij klein zijn? Ze draagt 80/86 Ben bang dat ze geen 92 draagt met bijna 2 1/2 in de zomer. Je hebt wel weer leuke dingen! Zo mijn smaak!
Hai meis, Ja gek hé voor ons voelt het ook gewoon als compleet. Kan mij geen tweede kindje voorstellen. Super dat je in ieder geval iemand kan vinden voor je spulletjes. Heb toch een beetje het idee dat het een oververzadigde markt aan het worden is, maar goed de aanhouder wint. Jammer van je meisje, maar ik durf het ook niet te zeggen en het zou zonde zijn als je straks een heleboel kleertjes hebt die ze niet past. Kijk het gewoon aan en wie weet heb ik tegen die tijd nog wat. Mijn dochtertje was btw ook heel lang heel klein, maar ze schiet nu echt de lucht in. Vandaar ook dat 92 nu dus ook maar al weggaat en ik dan nog maar wat shirtjes in 98 voor d'r koop. Mocht het nog mooi weer worden dan, want zo super is het de laatste tijd helaas niet . Ach als koopverslaafde mama grijp je natuurlijk ook ieder excuus aan om weer wat te kunnen kopen Veel liefs petra
voetjes zijn al 20 cm. Dus die dichte schoenen zullen het nooit worden Nou zolang we hier zp-en blijven we elkaar zien. Als je tijd hebt moet je in Pijnacker eens langsgaan met je klerenzooi Die Twee E&T 2de hands & Outlet kleding voor jong en oud! misschien kunnen zij wat verkopen.
Hai, Thanx voor de tip. Hou het zeker even in de gaten. Kijk eerst even hoe het hier nog gaat en ik ga in oktober nog met een vriendinnetje op de rommelmarkt staan met allemaal kleding. Dus wie weet loopt het dan storm . Schoentjes gaan het denk ik idd niet worden. Zo zie je maar, mijn kleine meisje heeft echt kleine voetjes. Niet normaal. Ze zit nu in 22 en daar gaat ze denk ik voorlopig nog niet uit. Als ik als leek naar haar huidige schoenen kijk vind ik ze in ieder geval nog prima zitten. Maar goed. Wij hebben zeker contact zo, vind het ook wel gezellig, en houden elkaar op de hoogte van de groei ontwikkeling van onze dochters . Veel liefs Petra
Leuke rode broek van Hema, maat 92. Prijs 3 euro. En even de link naar Marktplaats Marktplaats.nl > Mooie rode broek van Hema, maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92.
Donker spijkerrokje van de Hema, maat 86. Prijs 3 euro. Hierbij ook weer even de link naar Marktplaats Marktplaats.nl > Donker spijkerrokje van Hema, maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Schattig shirtje van Hello Kitty maat 86/92. Prijs 2,50 euro. Hierbij ook even de link naar Marktplaats Marktplaats.nl > Schattig roze shirtje Hello Kitty, maat 86/92 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Leuke spijkerbroek met rode details bij de knoopjes en onder aan 1 broekspijp. Prijs 4 euro. Hierbij ook weer even de link naar Marktplaats Marktplaats.nl > Leuke spijkerbroek met rode details, maat 86 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86
Nou ja verkopen helaas niet, was het maar waar Vooralsnog voornamelijk alleen aan het plaatsen . Maar goed, het wordt een hobby . Jij gisteren nog wat verkocht bij je bezichtiging . Veel liefs Petra
Hierbij de links naar Marktplaats voor de leggings in diverse kleuren, maat 86/92, vanaf 1,50 euro per stuk. - Marktplaats.nl > Diverse leggings 3/4 van H&M, maat 86/92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl > Leuke 3/4 leggings van H&M, maat 86/92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl > 2 schattige leggings van de H&M met vlindertjes, maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl > Roze harembroek van H&M, maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
En hierbij de link naar Marktplaats voor alle t-shirtjes en singlets, maat 92. Ook allemaal 1,50 euro per stuk. - Marktplaats.nl > Leuke t-shirtjes diverse merken, maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl > Leuke t-shirtjes, maat 92 voor maar 1,50 per stuk!!! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl > Koopje, diverse t-shirtjes maat 92 voor 1,50 per stuk!!! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 - Marktplaats.nl > Diverse singlets voor maar 1,50 per stuk, maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92