rode rompertje met witte stippen, roze romper, witte romper, 2 x gebloemde romper en romper met streepjes zijn gereserveerd. Ik heb nog een heleboel witte en roze rompertjes over en een romper met een leuke print. Hartstikke leuk. Mogen weg voor 5 euro (exclusief 2,20 euro verzendkosten).
PRIJSVERLAGING van het leuke winterjasje met Minnie Mouse. Nu voor 10 euro!!!! Hierbij de link naar de advertentie Marktplaats.nl > Grijs/roze winterjasje met bontcapuchon, maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Het jasje zou helaas wel met pakketpost verstuurd moeten worden ad 6,75 euro, omdat die te dik is voor brievenbuspost. Langshalen mag natuurlijk altijd!!
wat zou je voor maat 86 willen hebben inclusief verzenden en (dna zonder die 2 linnen broeken en dat wit tuniekje, en spijkerjasje)
even duidelijkheid over je schoenen. Ze heeft maat 21 en ik zit al aan maatje 22 schoenen. Jammer...hoop dat je ze snel nog verkoopt.
Hai meis, Jammer hé!! Leeft op grote voet hoor, die kleine meid van jou Ik heb btw nog wel leuke ballerina's maat 22. Die heeft ze nagenoeg niet aangehad en zien er nog heel goed uit. Misschien nog wat? Groetjes Petra p.s hoe gaat het met de verkoop? Je bied hier niets aan hé?
nee niemand wilde wat. Ik heb alles naar pijnacker gebracht daar ging de verkoop super! MAarre...heb weinig winterstuff over. En heb een nichtje gekregen dus denk dat daar wat gedoneerd wordt. Haha heb je een foto van de balerina's?