Verder in deze maat nog het volgende: - diverse tops; - diverse effen longsleeves; - vestjes; - jurkjes; - 3/4 roze legerprint boek; - leggings en broeken (zomer); Bij interesse graag pb met e-mailadres, zodat ik foto's kan mailen. Hier maar een beperkte ruimte tot het plaatsen van foto's, vandaar de selectie.
Ook heb ik in maat 116 nog het 1 en ander, dus mocht je nog meer foto's willen zien stuur dan maar een pb met je e-mailadres en dan stuur ik je de andere foto's toe.
Paarse longsleeve Tinkerbell, maat 122 Ook in deze maat nog meer kleding, dus stuur maar een pb met je e-mailadres en ik stuur je de foto's toe.
Jas 128 grijs Beide jassen zijn winterjassen. Verder nog een aantal stuks in deze maat 128. Bij interesse graag e-mailadres pb-en.
Op Marktplaats staan overigens wel overal foto's van. Hierbij even de link naar al mijn advertenties Marktplaats.nl - Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage.
Weer diverse kleding gereserveerd voor koper, maar ik heb nog genoeg. Op marktplaats kan je zo zien welke kleding nog te koop is.