Stuart Macbride steenkoud David Lindsey Requiem voor een glazen hart Mo Hayder ritueel Rick Riordan Percy Jackson en de olympiërs Nicci French tot het voorbij is Steve Mosby de 50/50 moorden Jan Coffey tot op het bot Richard Montanari moordscene Iris Johansen speurtocht John Grisham de deal Karin Slaughter zoenoffer Tess Gerritsen Alarmfase rood Verdwijn Verdacht van moord Het aandenken Koud bloed Jonathan Kellerman De kliniek Therapie Razernij Engel des doods Ontknoping Noodgreep Bloedband Christopher Paolini Eragon Oudste Stieg Larson Millenium triologie
Ik heb nog 50 tinten grijs en 50 tinten donkerder. Mag beiden weg voor 10 euro. Bij interesse graag een reactie per pb
Ik heb (het is een mix van engels en nederlands): tess gerritsen - vanish karin slaughter - skin privilege / faithless / nachtschade tami hoag - tot stof vergaan / doodsengel john grishan - het testament janet evanovich - two for the dough caroline carver - dead heat nicci french - the safe house / the memory game / the red room / de verborgen glimlach
Ik heb je nadat je hebt gezegd dat je het geld hebt overgemaakt je een pb gestuurd. Ik wacht nu 3 dagen, maar heb nog geen geld op mijn rekening en geloof niet dat het nog gaat komen he! Ik zal de boeken aan iemand anders verkopen, en mocht het geld toch nog binnen komen dan zal ik het terug storten. Bah zo hekel aan dat ik dingen voor mensen reserveer ze zeggen dat ze het hebben overgemaakt, maar van andere mensen die kleding hebben gekocht het wel direct binnen te hebben (ook andere bank) en van haar nog niet! Ik heb er geen vertrouwen meer in!
Ik heb je een pb gestuurd maar ik laat me niet in het openbaar uitmaken voor een of andere leugenaar. Ik zei dat er vertraging inzat idd en dat was omdat mijn pas (chip dingetje) geblokkeerd was. Het bedrag zou van mijn partners rek. Afgeschreven worden maar goed hij liet het maar liggen en vergat het. Ik heb nooit gezegd dat ik het bedrag al had overgemaakt!!