50-56 1x winterjasje mt.56 kleur wit 1x winterjasje prenatal mt. 56 kleur roze 1x shirtje prenatal mt 56 1x gehaakt vestje 1x zacht cremkleuring overslagvestje hema mt 56 1x overslagvestje hema mt 50-56 1x roze overslagvestje hema mt 56 1x roze vestje mt 50 1x wit met blauw shirtje tekst be my baby mt 56 1x groen met wit shirtje mt 56 1x donker roze shirtje prenatal tekst a star is born mt 56 1x vestje H&M roze met hartjes mt 56 1x roze shirtje hema mt 56 1x donkerroze tuniekje van Lief mt 50/56 1x roze vestje van H&M mt56 met drukknoopjes als sluiting voor 1x roze-bruin gestreept jurkje name-it mt 56 1x t-shirtje H&M tekst my rattling friend mt 50 1x lila shirtje mt 50 1x zalmkleurig prenatal polo'tje mt 56 1x bruin jurkje tekst princess mt 50 1x wit-roze shirtje tekst made with love Prenatal mt 56 1x mexx shirtje tekst little saint mt 50-56 2x roze broekje H&M mt 1x50 en 1x 56 1x geel/wit gestreept broekje met voetjes H&M mt 50 1x wit broekje met voetjes H&M mt 50 1x wit broekje prenatal maat 56 1x wit broekje hema mt 56 1x groen broekje mt 56 1x roze broekje mt 56 1x donker roze broekje hema mt 56 1x bruin broekje hema mt 56 1x creme kleurig broekje hema mt56 1x roze corduroy broekje name it mt 56 1x maillot wit mt 50-56 2x maillot roze mt 62-68 7x mutsjes (1 donkerroze, 1 lichtroze, 1 wit geel gestreept mutsje, 2 mutsjes met beertjes, 1 wit mutsje, 1 creme mutsje) 5x lange mouw rompertje 14x korte mouw rompertjes 1x slofjes creme 1x slofjes licht roze 1x slofjes wit met groen 1x slofjes roze met klitteband 62-68 De kleren zien er allemaal erg goed uit. Mijn dochter heeft ze dan ook bijna niet gedragen..sommige dingen helemaal niet. 1x H&M jogging pakje..(niet gedragen) Met koe op de rug. 1x roze Prenatal shirtje (tekst athletic girls) 1x roze prenatal shirtje (tekst Baby team) 1x Groen Hema shirtje (opdruk vrouwenhoofd) 1x grijs hema shirtje 1x Roze H&M vestje.. zie foto niet gedragen 1x Broek/rokje wit met groen (hoort bij het groene shirtje) 1x grijs broekje prenatal 1x grijs broekje prenatal met opdruk college girls 1x roze broekje prenatal 1xdonker roze broekje prenatal 1x zalmkleurige broekje met voetjes en witte stippen niet gedragen 1x legergroen broekje hema.. 1x spijkerjurkje H&M niet gedragen ik heb overal foto's van...dus voor foto's, mail me! Kan opgestuurd worden, verzendkosten voor de koper. + Ik heb een pacco inbakerdoek, helaas kan mij dochter nu draaien en gebruiken we hem dus niet meer. De kleur is wit met een gele bies! Hij is alleen 's nachts gebruikt, ong 1 maandje. Het was ideaal. Onze dochter sliep langer en dieper. Doe een goed bod en hij is voor jou! + Roze minimonkey, helaas niet gebruikt. Hij kan op vele manieren worden gebruikt. Ook ideaal als hangmatje in de box! Doe een goed bod en hij is voor jou. Verzenkosten voor de koper!
Inbakerdoek is inmiddels verkocht! Dit heb ik nog: 50-56 1x winterjasje mt.56 kleur wit 1x winterjasje prenatal mt. 56 kleur roze 1x shirtje prenatal mt 56 1x gehaakt vestje 1x zacht cremkleuring overslagvestje hema mt 56 1x overslagvestje hema mt 50-56 1x roze overslagvestje hema mt 56 1x roze vestje mt 50 1x wit met blauw shirtje tekst be my baby mt 56 1x groen met wit shirtje mt 56 1x donker roze shirtje prenatal tekst a star is born mt 56 1x vestje H&M roze met hartjes mt 56 1x roze shirtje hema mt 56 1x donkerroze tuniekje van Lief mt 50/56 1x roze vestje van H&M mt56 met drukknoopjes als sluiting voor 1x roze-bruin gestreept jurkje name-it mt 56 1x t-shirtje H&M tekst my rattling friend mt 50 1x lila shirtje mt 50 1x zalmkleurig prenatal polo'tje mt 56 1x bruin jurkje tekst princess mt 50 1x wit-roze shirtje tekst made with love Prenatal mt 56 1x mexx shirtje tekst little saint mt 50-56 2x roze broekje H&M mt 1x50 en 1x 56 1x geel/wit gestreept broekje met voetjes H&M mt 50 1x wit broekje met voetjes H&M mt 50 1x wit broekje prenatal maat 56 1x wit broekje hema mt 56 1x groen broekje mt 56 1x roze broekje mt 56 1x donker roze broekje hema mt 56 1x bruin broekje hema mt 56 1x creme kleurig broekje hema mt56 1x roze corduroy broekje name it mt 56 1x maillot wit mt 50-56 2x maillot roze mt 62-68 7x mutsjes (1 donkerroze, 1 lichtroze, 1 wit geel gestreept mutsje, 2 mutsjes met beertjes, 1 wit mutsje, 1 creme mutsje) 5x lange mouw rompertje 14x korte mouw rompertjes 1x slofjes creme 1x slofjes licht roze 1x slofjes wit met groen 1x slofjes roze met klitteband 62-68 De kleren zien er allemaal erg goed uit. Mijn dochter heeft ze dan ook bijna niet gedragen..sommige dingen helemaal niet. 1x H&M jogging pakje..(niet gedragen) Met koe op de rug. 1x roze Prenatal shirtje (tekst athletic girls) 1x roze prenatal shirtje (tekst Baby team) 1x Groen Hema shirtje (opdruk vrouwenhoofd) 1x grijs hema shirtje 1x Roze H&M vestje.. zie foto niet gedragen 1x Broek/rokje wit met groen (hoort bij het groene shirtje) 1x grijs broekje prenatal 1x grijs broekje prenatal met opdruk college girls 1x roze broekje prenatal 1xdonker roze broekje prenatal 1x zalmkleurige broekje met voetjes en witte stippen niet gedragen 1x legergroen broekje hema.. 1x spijkerjurkje H&M niet gedragen ik heb overal foto's van...dus voor foto's, stuur me een berichtje! Kan opgestuurd worden, verzendkosten voor de koper. + Roze minimonkey, helaas niet gebruikt. Hij kan op vele manieren worden gebruikt. Ook ideaal als hangmatje in de box! Doe een goed bod en hij is voor jou. Verzenkosten voor de koper! + Ik heb ook nog een Alecto flesenwarmer. Welliswaar 2x gebruikt! Doosje en beschrijving zitten erbij!