Ik bied een kledingpakket van jongens aan. Het is door 1 jongetje gedragen. Het zijn verschillende merken: h&M, hema, lacoste, benneton, esprit ,airforce, merkloos. Het hele pakket bestaat uit 29 items en mag weg voor 17.50 Foto 1: grijs vest van Airforce en wit vest van Villa Happ Foto 2: Barbapappa trui van H&M en merkloos vest Foto 3: Blouse van Tiktak en trui merkloos Foto 4: gestreepte korte broek van de Hema en geruite 3 kwart broek van H&M Foto 5: Zwarte longsleeve van Hema en nieuw vest uit Italie. Foto 6:blauwe trui van mcgregor en geruite blouse uit schotland Foto 7: 1x blouse van Hema en 1x blouse van H&M Foto 8: geruite blouse van tiktak en gestreepte korte mouw blouse van Esprit Foto 9: Rode lange mouw polo van Lief (op achterkant staat stoer) en witte longsleeve van V&D Foto 10: spijkerbroek van H&M en trui van H&M Foto 11: pyama en zwembroek Foto 12: gestreepte trui van H&M en geruite trui van C&A Foto 13: geruite blouse van H&M en zwart vest merkloos Foto 14: blauwe polo van benneton en limegroene polo van Lacoste Foto 15: Vest van Nike
Je verkoopt het zeker alleen in 1 pakket? Mocht dat niet lukken (wat ik trouwens niet verwacht) heb ik eventueel interesse in een paar losse kledingstukken.