Meisjeskleding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by pimpermel, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pimpermel

pimpermel Lid

Feb 15, 2009
    91
    0
    0
    Ik heb de topics gelezen over kinderkleding, hoeveel je eraan uitgeeft enzo. Ik zou graag willen weten welke merken jullie kopen voor jullie dochters of in welke winkels en wat voor combinaties maken jullie, om wat inspiratie op te doen. Voor mijn kleine mannetje weet ik goed wat ik hebben wil, maar voor mijn meisje vind ik het nog moeilijk.

2. Chubby

Chubby Actief lid

Nov 26, 2006
    203
    0
    0
    mama
    Katwijk aan zee
    ik koop kleding bij de v&d en h&m die hebben complete setjes liggen die ik geweldig vind en niet zo schreeuwend duur zijn.
    ik haal ook wel eens wat bij de hema of de zeeman als je goed zoekt dan zitten daar ook wel leuke dingen tussen alleen is het dan lastiger om setjes te maken vind ik.
    en ik loop ook graag bij hans tekstiel binnen die heeft altijd zulke leuke dingen!

maar ze heeft ook veel setjes van name-it een feetje.
    die zijn ook erg leuk!

3. Heart

Heart Fanatiek lid

Jan 28, 2008
    1,572
    0
    0
    Limburg
    Van merkloos naar Baby barb, en van zeeman naar Jottum...ik kijk gewoon wat leuk is en wat bij elkaar past. Kijk niet zo naar merken. Als het mij niet te duur is koop ik t dus gewoon :D

Haal het dus ook bij hema, v&d, marktplaats, jola, toen mijn moeder haar kinderkledingwinkeltje nog had daar dus veel ook...;)

4. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik geef vaak wel een hoop uit aan kleertjes, maar koop ook veel in de uitverkoop (online vaak leuke koopjes). De merken die Julie vooral draagt zijn: Lief!, BabyBarb, Esprit, Mexx en Noppies. Laatst had ik in de Hema een superleuk vestje met gekleurde streepjes gescoord (voor 5 euro in de bak haha!), staat super op een spijkerbroekje. Soms maak ik in de winkel een leuke combi, maar vaak denk ik er ook over na wat ze al in de kast heeft hangen en zoek daar wat leuks bij. Ik koop altijd wel handige basics (spijkerbroekje, wit broekje, daar staat veel bij). Ik ben echt shopverslaafd en ga zelfs op jacht naar matching sokjes voor bij haar outfits :)

5. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Ik koop vanalles, van erg goedkoop tot erg duur, eigenlijk wat ik leuk vind :)
    Merken: van bakkaboe tot burberry, van hema, jottum, babybarb, riverwoods, donaldson, ook bij zara ga ik altijd wel met iets naar buiten.
    Ik koop niet echt in sets maar bedenk wel voor ik iets koop waarbij het past en waarmee het te combineren is. Kleurtjes: meestal wit, navy, lichtrose, zwart (winter), grijs en een beetje spijker (broekje/rokje).
    Wat ik nooit koop is paars, iets met veel ruches, glitters, strikjes, disneyfiguren, dat soort kleren vind ik echt helemaal niks.
    Als je zorgt voor een leuk vestje, wat longsleeves, rokjes, leggings, poloshirts, dan kun je eindeloos combineren. Succes!
    Ohja en hier ook compleet met sokjes/maillots...

Share This Page