help waar te krijgen???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by paars, Apr 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    Een tijdje terug was hier nog een topic geopend over het knagen op het bedje..
    die van mij deed dat dus niet meer..
    Maaar nu begint het weer..
    hij heeft gewoon splinters en stukken hout in zijn mond!!!:$
    Waar kan ik die bijtranden krijgen behalve bij de ikea?? het ligt niet naast de deur dus daar kan ik niet heen gaan..

Wie weet waar?? ik moet ze echt snel hebben want dit kan gewoon echt niet meer;) durf haast niet te gaan slapen om dat hij wakker kan worden en dan lekker gaat knagen. pff tis toch wat!!!

Of misschien iemand een ander idee?

Liefs

2. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    nee geen idee mijne doet het ook ik krijg er de zenuwen van. tussen de middag leg ik hem nu in het cambingbed beneden. hij doet het nu heel vaak bij de box. ik probeer het zoveel mogelijk te negeren of hem af te lijden.

3. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Baby dump !

4. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    mischien zou je ze ook online kunnen bestellen bij baby dump of babywalz , denk dat baby walz ze zeker wel heeft (net ff gekeken en bij veiligheid zag ik ze staan)

succes

5. paars

paars Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,117
    18
    38
    jaa dankje! ik zag het ook.. had vanmorgen eerst naar babydump gebeld en vertelden mij dat ze dat niet hebben.. per toeval nog even op de site gekeken.. en ja het was er wel!!! ik heb het besteld nu maar hopen dat het er dinsdag is!! ik heb hem nu in een camping bedje de komende nachten

6. sapje

sapje Fanatiek lid

Sep 6, 2009
    1,037
    0
    0
    NULL
    NULL
    succes met je knagertje:D

7. zandkasteel

zandkasteel Fanatiek lid

Mar 12, 2010
    1,003
    0
    0
    Waterland
    mijn dochter doet dit nu ook op haar en op de box... nog nooit gehoord van knaagranden.. hoe groot zijn die dingen...??

8. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

Sep 20, 2008
    3,539
    0
    36
    Kun je niet een goed campingbed aanschaffen en daarin laten slapen, kan me alleen voorstellen dat je dat niet mooi en comfortabel vind maar het is voor nu misschien een oplossing..

9. chantal29

chantal29 Fanatiek lid

Jul 30, 2007
    1,714
    0
    0
    Volgens mij ook bij babyandmore.nl

Share This Page