Marktplaats.nl - Advertenties van Ensing uit Utrecht Leuke meisjeskleding! Vooral maat 62 op het moment.. Ook schoentjes, positieblouse/broek, speentje en een voedingskussen. Ophalen mogelijk in Utrecht In overleg ook mogelijk in Mijdrecht, Nuenen of Nijmegen. Alle kleding komt uit een rook & diervrij huis en is nooit in de droger geweest. Hieronder even een greep uit de advertenties:
View attachment 140677 Lief slaapzakje met bloemen maat 70 Op mijn marktplaatslink staan nog 2 andere slaapzakjes maat 70 (een winter en nog een zomer slaapzakje)
View attachment 140835 Pakketje van 6 'spaggetie'rompers. Erg fijn met warm weer! Paars met Streepjes / Paars met bloemetjes / Roze / Roze met rondjes zijn maat 62/68 maar vallen als een kleine 62 Roze met kleine vogelfiguurtjes is maat 56 maar valt als maat 50 Rode met roze stippen is maat 50/56
De zilveren schoentjes zijn er toch nog! Helaas passen ze niet door de brievenbus, dus is de koop niet doorgegaan. Ophalen kan in Utrecht en in overleg ook mogelijk in Mijdrecht, Nuenen of Nijmegen. Of natuurlijk als pakketpost gecombineerd met andere van de advertenties!
View attachment 142897 Mooie pyjama maat 62. Op mijn marktplaatslink staan ook nog 4 andere pyjama's maat 62
View attachment 145424 Leuk setje maat 74, maar vallen beide kleiner! Eerder een kleine maat 68 Broekje is van C&A Shirtje van de Hema
@ Bebegim... Ja heel leuk is ie! Mijn dochter is er helaas alweer uit en heeft het shirtje maar 2x gedragen. Daarna sliep ze in slaapzak wat ze veel fijner vond en heeft alleen met de vrieskouw het broekje er bij aan gehad soms. @ Wonderbaby ik stuur je een pb