iemand hier intresse in de joggingsbroek van z8 van de nieuwe collectie of het borgvestje? ik had het voor mijn nichtje gekocht maar viel niet in de smaak. is b-keuze dus kan niet meer terug sturen. als er intresse is maak ik foto's. het gaat om het roze borgvestje van de nieuwe collectie.
dit is de joggingsbroek. bevat aan de achterkant aan de onderkant een weeffoutje maar krijg hem niet op de foto. is slecht zichtbaar.
mijn dochter met dezelfde borgvest. vind hem er leuk en kan makkelijk gebruikt worden als jas ook in de koudere winter maanden in combinatie van voetenzak.
Aaawh jammer dat het zo'n grote maat is zeg! Anders had ik hem echt van je overgenomen! Dochter draagt nog maat 80
met alle respect maar nieuw zonder b-keuze is de prijs 100 euro! ik heb er zelf 50 voor betaald en kan dat ook aantonen. verder is het nog helemaal nieuw en heeft alleen een kleine mankement wat bijna ontzichtbaar is.
nou prima toch. zo ieder zijn mening. maar blijkbaar is niet iedereen het met je eens want heb het vestje toch verkocht voor 29 exclusief verzendkosten. tjaa en als niemand de broek wilt dan bewaar ik hem gewoon/ geef hem weg enz. ga hem echt niet voor een dubbeltje verkopen hoor. ik snap sowieso niet wat je hier doet je berichtjes komen nogal misgunnend over.