Ik bied verschillende kleertjes op marktplaats aan. Ons meisje is nu 5 maanden we hebben alles nieuw gekocht voor haar dus het ziet er allemaal nog erg goed uit.! Er staan ook nieuwe dingen bij die haar al te klein waren toen ik ze haar aan wilde doen. Groetjes Inkie http://kind-baby.marktplaats.nl/babykle ... 5581d93092
Ik heb wel intresse in "Lief pakje" broekje + Jasje van H&M. En eventueel het maillotje + de sokjes.... Hoeveel zijn de verzendkosten? En wat zou alles bij elkaar kosten?
Ik heb 2 of 3 dozen vol met meiden kleertjes in maat 50/56 Rompertjes, broekjes, truitjes, jurkjes. Sommige dingen zijn neutraal (dus voor jongen en meisje) en een deel echt meisjesachtig. Iemand interesse?
geen idee eigenlijk Ik zal even boven gaan tellen hoeveel ik van alles heb en dan bedenk ik er dan een prijs bij, momentje, ga het gelijk even doen.
Oke, even snel geteld en ik heb het volgend: Pakjes korte mouw: 3x Pakjes lange mouw: 8x mutsjes: 3x Tshirts: 6x Truitjes: 7x Broekjes: 13x Jurkjes: 5x Rompertjes korte/ mouwloos: 17x rompertjes lange mouw: 5x nijntjepakje: 1x Overal: 1x Donkerroze trainingspakje: 1x dus in totaal 70 stuks 70 euro? (ik heb nog meer liggen, maar ik krijg straks kijkers voor ons huis dus kan niet alles overhoop halen hihi, maar heb zowiezo ook nog 2 slaapzakjes en nog een doos andere kleertjes...wat ik nog extra vind mag je ook gewoon erbij hebben)