help! ik zoek zo'n knuffel voor als reserve. ze is er al 2 kwijtgraakt de afgelopen jaren en 1 egnthet echt te begeven inmiddels ze werden verkocht bij AH zo'n 5 jaar geleden, tot ongeveer 2jaar terug (toen is de serie van deze knuffels,tutlapjes en rammelaars vervangen door de versie met schaapjes) heeft er toevallig iemand nog 1 liggen waar hij/zij niks meer mee doet? de muziekdoos erin hoeft het niet meer te doen (doet die ze heeft ook niet meer door het uitwassen) hij hoeft dus niet nieuw te zijn, het gaat er maar om dat het dezelfde knuffel is.
even een upje, aangezien ik nog steeds op zoek ben! ik heb nog een andere versie gevonden die er in het roze en blauw waren een aantal jaren geleden, deze mogen het ook zijn, aangezien het lijfje hetzelfde is (en daar gaat het bij haar om, want daar tut ze mee)
Hier ook een redelijk verslaafde aan de bovenste.. Helaas nooit een reserve weten te vinden. Dus we hopen maar dat hij nog lang heel blijft
ik heb de onderste kunnen vinden en besteld, laatste op voorraad helaas, anders had ik er 2 besteld.... wel 18! euro, maarja, dat heb ik er nieuw wel voor over. die van ah was 9 euro geloof ik, en via marktplaats pasgeleden wel 1 gevonden, maar die vrouw wou er 15 euro voor, en zij had hem al 2e hands (zag er wel als nieuw uit, maar toch) dus dat vond ik een beetje veel. nu ook wel meer kwijt, maar dan is het wel nieuw. nu alleen maar hopen dat de storing bij rabobank snel opgelost is! order is wel geplaatst, maar de ideal betaling lukte dus niet. hopelijk gooien ze hem niet snel alweer in de verkoop, anders hebben we denk ik pech, maar heb al een berichtje gestuurd dat er een probleem met de rabobank was.