Nou heb net weer even collage gemaakt van de 25 weken (en meteen een foto van mijn leuke jumpsuit (van de miss etam) dat is echt een aanrader die zit toch heerlijk!!!! En je kan hem relax thuis dragen maar ook simpel en leuk oppimpen voor bv feestdagen.
Ik vind jouw vorm buik ook zo mooi Tigermommy. En is die jumpsuit positiekleding? Sammy, 5,2 maar...en jij hebt er nog wel 2.
ja is positie dus groeit lekker met je mee hihi Ik ben er nu 7,5 aangekomen (zag ik vanmorgen) pffff ik had liever iets lager gehad maar volgens mijn app zit het wel ongeveer goed / gemiddeld (iets erboven) volgens de VK was het prima.. maar ik voel die reet groeien haha en DAT vind ik minder haha
Prachtig Tiger! Mss als ik zeg wat ik ben aangekomen snappen jullie mijn balen +9! Waarvan de laatste 4 de afgelopen 5 weken! Volgens mijn vk niets aan de hand nou ik vind het niet leuk!
ooh ik snap je helemaal hoor, ik heb er ook moeite mee, ik had EINDELIJK mijn lijf terug en zwangerschap zat niet in de planning (had ik me ook eindelijk bij neergelegd) en als je dan lekker in je vel zit en het word weer "overgenomen" en het veranderd dan weer zo is het logisch dat je daar wat moeite mee hebt toch? Ik troost me met het idee dat ik gezond leef en eet en dat ik niet meer of minder kan doen hihi Het scheelt ook vast dat jij een hele grote buik hebt (als je dat vergelijkt met iemand anders met een kleinere buik is het ook logischer misschien dat er meer aan zit?
Jij snapt het precies! Was er net 23 kwijt en ook al weet ik het hoort erbij soms maakt het me verdrietig. Je heb gelijk hoor ik heb een flinke buik voor mn termijn en mijn borsten zijn 2 cupmaten groter van f naar h gegaan daar zit je ook vast gewicht in. Accepteren is het toverwoord he!
He dames nieuwe lijst! We gaan lekker! @ Lov hartelijk gefeliciteerd met je huwelijk! Hoe hebben jullie het gevierd? @ paula wat hrb jij een mooie buik, echt mooie vorm! Jij ook Tiger! De jumpsuit ziet echt zo mooi uit! Die wil ik echt voor de feestdagen! Kamertje hahaha de badkamer is nu half af.... Volgens mij ben ik nog iets vergeten
ja er tegen vechten helpt helaas niet, kijk goed naar of je gezond (en vooral GENOEG eet, want te weinig eten laat je lichaam meer vetten opslaan nu) en blijf lekker elke dag wat bewegen (30 minuutjes wandelen, fietsen, zwemmen of iets) ik moest nu ook stoppen met echt sporten en daar baalde ik wel van, dat is juist hoe ik mijn gewicht onder controle hield / houd haha want ik houd van snoepen haha nu moet ik echt opletten. Maar goed nog dikke 3 maanden en dan kunnen we weer toewerken naar slanke en sexy vrouwen zijn haha (houd ik mezelf wijs)
Paula ik dus ook al plus +9,5. Was ook kort hiervoor 15 kilo afgevallen dus voel me zo'n dikke pad, kan iedereen zn eigen mening over hebben. Maar heb ook totaal geen doorzettingsvermogen ! Mooie buik zag ik verder!!
Daar zit mijn valkuil of ik eet veel te veel omdat ik baal of ik eet veel te weinig grr stomme eet zooi! Haha slank en sexy i wish volgens mijn man wel maar volgens mezelf haha!
Kom meiden.... Gezond eten anders is het niet zo gek dat we te veel bijkomen. En anders hard aan het werk na de bevalling toch
Paula & Tigermommy.. ik snap jullie gevoel helemaal! Ik ben 25 kilo afgevallen en was ook super bang dat ikl nu zooo snel zou aankomen.. Als ik naar jullie foto's kijk vind ik dat t echt op jullie buik zit!!! Vind t echt heeeel erg meevallen.. waarschijnlijk zien ze van achter niet eens dat jullie zwanger zijn.. Super mooie buikjes!
Ik probeer constant te doseren lov ik loop 1 tot 2 uur per dag met mn zoon in de wagen ondanks mn bekken en nog komen de kilo's