De naam Roos is een naam die telkens weer terug komt. Toch zit er twijfel..misschien vanwege de bloem roos, roos in het haar. Wat is jullie mening over de naam Roos? Bedankt!
Leuk! Mijn meisje heet Ro.sa, wat vaak Roos of Roosje wordt! Ik zou me absoluut niet tegen laten houden door die woorden.
Super leuk!! Had ook onze naam kunnen zijn als iemand in de bekenden kring haar kind niet zo genoemd had.
Super leuk! Ik had 2 teckels....Lilly & Rose, het is dat ik niet zwanger was op die momenten, anders hadden mijn kids zo geheten. Roos leeft nog steeds en ze is echt zooo lief en super mooi om te zien. Niet dat mijn wafje nu een kindje is...maar ik heb alleen maar positieve gevoelens bij Roos
Super leuke naam maar ik ben bevoordeeld haha. Ik heet officieel Rosalie, maar word in 99% van de tijd Roos genoemd.
Leuk! Mocht er hier nog een dochter komen krijgt ze ook Rose als tweede naam, of Rosalie ben er nog niet over uit! Haha
Onze dochter op komst krijgt als 2e naam Rose. Eerste naam zal geen NL naam worden dus vandaar de Engelse Rose ipv Roos. Vind ze allebei even mooi trouwens☺️