Wij ook! Een Pepijn en destijds ook daarbij Annabel op het lijstje Maar Rosalie stond er ook op... hoger dan Annabel Maargoed, de 2e werd dus ook een zoon
Haha wat grappig de verschillende associaties. Ik vind Annabel ook wat simpeler en Valérie wat chiquer. Annabel lellebel ofzo .. en dat liedje van de Booij maar die ken je vast niet
Geen idee of het van een bekende Valerie komt vanwaar ik die negatieve associatie heb, maar ondanks dat Valerie een franse klankt heeft (ik heb doorgaans een zwak voor franse namen) is dit 1 van de weinige die ik echt mega ordinair vind. Maar heb ik met wel vaker met namen eindigend op de ie-klank, zoals ik bij bijv. Kimberley, Destiny en Ebony ook heb. Hoewel er aan de andere kant ook weer namen eindigend op de ie-klank zijn waarbij ik het niet heb, zoals (Mac)kenzie, Mallory en Novi bijvoorbeeld. Ik weet het niet precies waar het aan ligt. Valerie valt wat mij betreft in ieder geval in dezelfde trashy categorie als Vanessa en Samantha enzo.. Overigens ken ik dan weer een Valeria en bij haar heb ik diezelfde associatie niet. Zo zie je maar wat 1 letter verschil kan doen (en dat terwijl er OOk namen eindigend op -a zijn die ik wEl weer heel volks vind...)..
Ik hoor mijn zoontje altijd zingen: baby Annabel heeft een snottebel… die zou ik niet doen. Al vind ik het geen stomme naam. Valerie vind ik niets mis mee, maar ik vind zelf de volgende namen leuker (ook al vroeg je daar niet om): - Rosalie - Rosanne - Vivian - Charlotte - Frederique
Mijn dochter heet Annabelle en ik ben er mega blij mee. Wie weet komt er over een paar jaar wel een horrorfilm met een pop met een nu populaire naam. Ik heb er maling aan zo kan je overal wel wat van maken. Nou jullie snappen mijn voorkeur