Hallo allemaal, Wij verwachten in maart onze dochter. We hebben al een zoon. Maar we komen maar niet uit de naam voor haar. Wat past er bij Mason? We houden van aparte namen maar toch ook simpel en niet te apart, iets wat niet vaak voorkomt. We hadden zelf, Ninah en Noé, Jael maar vriend wil Ninah en ik Noé of Jael. We zoeken ons rot naar andere namen maar wie o wie kan ons helpen. Bedankt.
Ik vind Mason ook niet apart en ook niet origineel, dus ik zou persoonlijk niet ineens een hele unieke naam erbij kiezen. Nina vind ik er wel leuk bij passen, Noe ook. Jael vind ik weer echt niet leuk! Ik vind het moeilijk maar doe een poging: Leila Filou Sifra Nike (met streepje) Maeve Romee Joya Vajen Liene Sorscha Ize
Mason en: Raven Rylee Vesper Dewhi Sam Lesley Kaja Ruby Jiska Lotus Nomi Nena Jade Amber Mexx Isra/Yrsa Lilly Lora Nona Bobbi Jaidy Elvi/Elfi Haily Jazz Jenna Jara zoiets?
Ik zou bij Nina geen H erachter zetten, dat ziet er vreemd uit. Ninthe Fem Lova Jadey Ziva Nikee Eden Dani Ella Noëlle Alyze Lorin Loïsa
Nina zou ik sowieso zonder h doen. Chloé Zoé Noëmi Noella Leah Nova Indy Yara Mila Lilly Lynn Katie Loïs
Bedankt, Nina zonder h vind ik te simpel geschreven en vind nina al niet uniek genoeg want de uitspraak blijft het zelfde, tenminste zo willen wij het. Mason is idd niet apart maar toen de tijd kwam het niet vaak voor dat bedoelde ik er meer mee, maar er zitten wel wat namen tussen die ik ook leuk al vond misschien die toch erbij schrijven in het lijstje! Nogmaals bedankt voor jullie antwoorden