Hey, Ja weet het ben nog zo kort zwanger, maar is moeilijk om een goede passende naam te gaan vinden bij onze 3 andere kinderen. Althans voor een meisje dan, voor een jongen staat het al vast, dat is nummer 3 van onze 5 jaar geleden opgestelde lijst en zijn we het nog steeds over eens. We hebben hier: Luca (senna) Ruby (ann) Djamai (julco) Ik zoek eigenlijk een meisjesnaam die er niet op lijkt, dus andere klank heeft en toch maar twee lettergrepen en zoals jullie aan de andere namen zien wel een beetje apart. Liefst eindigend op u of o maar dat is bijna niet te vinden:S Voor een jongen word het trouwen Mylan Bedankt Steffie
Even voor je gegoogled Op deze site kun je de eindletter invullen en komen er een aantal namen uit. Misschien zit er wel wat voor je bij! http://www.babypret.net/babynamen/
bedankt vast alletwee ga er zeker eens naar kijken maar andere niet vaak voorkomende namen die niet eindigen op een u of o mag ook altijd gezegd worden hoor hahaha
ja, in nederland inderdaad heel veel net zoals luca voor een jongen. Toen ik nog in nederland woonde was luca voor een jongen nog vrij onbekend, ja vlak erna kwam marco borsato met een zoon luca hihi Hier in Belgie is luca voor een jongen niet bekend en mylan heb ik (gelukkig) ook nog niet gezien, maar dat is dan ook een naam die we in NL op 1 hadden staan, maar kwam al te vaak voor je hebt helemaal gelijk hahaha