Hoi, Ik ben op zoek naar een meisjesnaam beginnend met Des Dit afgeleid van de naam Desiree, de gewenste Jongensnaam heb ik al gevonden Graag wat inspiratie van jullie Het mag moeilijk geschreven worden hoor Mijn dochter heet Alychia, een naam die je ook nooit op deze manier tegen komt. De naam Desny had ik al bedacht maar dit is hem toch niet, ook niet als die anders geschreven word. Destiny vind ik ook niets Groetjes, Wannie Ps als de naam tevoorschijn komt dan meld ik wel dat die er tussen zit maar niet welke het word (ivm meelezende ogen )
Heb er 2 gezien die ik goed in gedachte hou, misschien dat ik de schrijfwijze aanpas maar daar ga ik nog ff goed over nadenken. Nog meer combinaties zijn natuurlijk welkom Een vriend van me kwam aan met Desery maar dat vind ik weer te veel ogen naar desert.........dus niets Moet zeggen dat het erg lastig is. Ik heb het nou eenmaal in me hoofd dat de naam met Des moet beginnen. Dit natuurlijk wel met een reden Des afgeleid van de naam Desiree(de gewenste) en het woord Destiny(het lot) is erg van toepassing op dit kindje. Daarnaast wil ik dit kindje graag vernoemen naar mijn beste vriendin die helaas niet meer leeft, maar zonder haar volledige naam Desiree te gebruiken. Vandaar dus beginnend met Des. Ik vind het een hele mooie gedachte Groetjes Wannie Voor een jongen had ik de naam zo gevonden, nu alleen de schrijfwijze nog....maar dat gaat goedkomen
ik heb er nog een paar gevonden: desperanza despina deshamaira desdemona deshny destinee destina desly desma desideria desirat
Tnxxxxx all voor het meedenken. Maar ik heb de naam gevonden! (en ja ergens hier boven staat die Veel puzzelwerk kwa schrijfwijze maar ik ben eruit Groetjes, Wan
Sorryyyyyyyyyyyyyyyy Maar ja je moet idd nog zo lang wachten tot je de naam weet Je deelt al zoveel, sommige dingen moet je gewoon voor je eigen houden he geslacht en de namen die je voor ogen hebt..... Maar nogmaals dank voor het meedenken Kussie Wan